پنج شیوه برای طعم دار کردن سیب زمینی+دستورالعمل

خط سلامت: سیب زمینی یکی از پرمصرف ترین مواد غذایی حال حاضر در جهان است.

پنج شیوه برای طعم دار کردن سیب زمینی+دستورالعمل

سیب زمینی در تهیه انواع غذاها کاربرد دارد.

به گزارش خط سلامت راه های مختلفی برای طعم دار کردن سیب زمینی وجود دارد.

سیب زمینی طعم دار 

سیب زمینی با روش های مختلفی در تهیه انواع غذاها استفاده می شود. طعم دار کردن سیب زمینی تاثیر زیادی بر طعم و مزه آن دارد.

پوره سیب زمینی

سیب زمینی له شده با کره یکی از ایده های جذاب برای طعم دار کردن سیب زمینی است. از پوره سیب زمینی به عنوان غذا یا دورچین غذاهای مختلف استفاده می شود.

همچنین مواد و چاشنی‌های خوشمزه دیگری مانند سیر تفت داده شده، پیاز قرمز کاراملی یا موسیر، خامه ، یا گیاهان معطر ریز خرد شده مانند رزماری، آویشن و پیازچه را می توان به پوره سیب زمینی اضافه کرد.  

سیب زمینی با سس پستو

 پستو از ترکیب روغن زیتون، سیر، ریحان و پارمزان تهیه می شود. این سس غنی، غلیظ و در عین حال خوش رنگ به همراه سیب زمینی پخته شده یک غذای جذاب است.

 سیب زمینی با انواع گیاهان

گیاهان طعم، پیچیدگی و لذت کلی را در بیشتر غذاها به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. به گفته پزشکان و محققان برجسته ای مانند تیم اسپکتور، گیاهان دارویی نیز راهی فوق العاده برای افزایش مصرف گیاهان در وعده های غذایی هستند. گیاهان معطر طعم خوش طعم تری به غذاها می دهند.

سیر تفت داده شده و رزماری خرد شده را در یک کاسه سیب زمینی پوره شده بریزید یا سیب زمینی تنوری را با سالاد به همراه رازیانه مصرف کنید.

سیب زمینی با پنیر پارمزان

یکی دیگر از مواد موجود در لیست که مملو از طعم های غنی وخوشایند است و همچنین  محرک بزاق است، پارمزان است.

پارمزان حاوی MSG طبیعی است که به دلیل ایجاد طعم فوق العاده و خوشمزه شناخته شده است. سیب زمینی تنوری به همراه پنیر پارمزان رنده شده یکی از ایده های خوشمزه غذاست.

سیب زمینی با سیر و کره

سیب زمینی به همراه سیر و کره تفت داده شده یکی دیگر از ایده های جذاب سرو سیب زمینی است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان