آلرژی به این دو ماده غذایی خطر مرگ را افزایش می دهد

خط سلامت: آلرژی واکنش شدید سیستم ایمنی بدن به عوامل مختلف است. یکی از انواع آلرژی آلرژی مواد غذایی است.

آلرژی به این دو ماده غذایی خطر مرگ را افزایش می دهد

آلرژی در موارد حاد برای بدن خطرناک است.

به گزارش خط سلامت پاسخ های آلرژیک به غذاهای رایج به طور قابل توجهی خطر بیماری قلبی و عروقی را افزایش می دهد.

آلرژی به مواد غذایی

آلرژی به برخی مواد غذایی خطر مرگ به دلیل بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد. تحقیقات جدید نشان می‌دهد آنتی‌بادی‌های آلرژی‌زا مانند لبنیات و بادام‌زمینی برای افرادی که حساسیت غذایی آشکار ندارند، خطر ایجاد می کند.

این تحقیقات نشان می‌دهد واکنش‌های آلرژیک به غذاهای رایج مانند لبنیات و بادام‌زمینی خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و مرگ‌های قلبی عروقی را به اندازه سیگار کشیدن افزایش می دهد . این واکنش‌های آلرژیک خطرناک هم به افراد مبتلا به آلرژی غذایی و هم به افرادی که علائم واضح آلرژی ندارند ضربه می زند.

آلرژی و بیماری قلبی عروقی

حساسیت به آلرژن‌های غذایی رایج مانند لبنیات و بادام‌زمینی یکی از دلایل مهم و ناشناخته بیماری قلبی است و افزایش خطر مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی شامل افرادی می‌شود که حساسیت غذایی آشکاری ندارند.

محققان گزارش می دهند این افزایش خطر با خطرات ناشی از سیگار کشیدن و همچنین دیابت و آرتریت روماتوئید قابل مقایسه می باشد و یا از آن فراتر می رود. 

تقریباً 15 درصد از بزرگسالان در پاسخ به شیر گاو، بادام زمینی و سایر غذاها آنتی بادی IgE تولید می کنند. در حالی که این آنتی بادی ها باعث می شود برخی از افراد به آلرژی غذایی شدید مبتلا شوند، بسیاری از بزرگسالانی که این آنتی بادی ها را می سازند، حساسیت غذایی آشکاری ندارند. تحقیقات جدید نشان داد قوی‌ترین ارتباط با مرگ قلبی عروقی در افرادی است که آنتی‌بادی‌ها را داشتند اما به مصرف منظم غذا ادامه می‌دادند. این امر نشان می‌دهد آن ها حساسیت غذایی شدیدی ندارند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان