با این سه انتخاب ارزان به سرعت لاغر می شوید

خط سلامت: رژیم غذایی گران همیشه بهترین رژیم غذایی نیست. مشخص شده است برخی خوراکی های ساده و خوشمزه ارزش غذایی بالایی دارند و برای رژیم مناسب هستند.

با این سه انتخاب ارزان به سرعت لاغر می شوید

رژیم گرفتن کار دشواری نیست اگر افراد بدانند چه چیزهایی را در رژیم خود مصرف کنند که هم انرژی بالایی داشته باشند و هم مواد ضروری بدن را تامین کنند.

به گزارش خط سلامت در این مطلب برخی خوراکی های مفید برای رژیم غذایی ارائه شده است.

رژیم غذایی سالم

رژیم غذایی سالم، دربرگیرنده موادغذایی مفید است. برخی از موادغذایی که گنجاندن آن ها به رژیم غذایی ضروری است عبارت است :

زردچوبه

زردچوبه یکی از ضروری ترین ادویه ها است. زردچوبه خواص ضد ضد التهابی دارد و برای سلامتی مفید است. ولی اگر این ادویه به مقدار زیاد مصرف شود، باعث نفخ می شود. 

شکلات تلخ

زمانی که محتوای کاکائو از 70 درصد فراتر رود، شکلات به یک خوراکی سالم تبدیل می شود.

مشخص شده است پودر کاکائو غنی از آنتی اکسیدان است و به بدن در مبارزه با پیری سلولی و التهاب کمک می کند. علاوه بر این، شکلات تلخ به شدت در تامین نیاز روزانه به پتاسیم، الکترولیت مهم برای عملکرد کلیه، نقش دارد.

شکلات تلخ برای قلب مفید است، زیرا اثر محافظتی و پیشگیرانه در برابر بیماری های قلبی عروقی دارد. طبق مطالعات، این به دلیل وجود فلاونوئیدهایی است که اثر ضد التهابی دارند و توانایی بهبود حساسیت به انسولین یا جلوگیری از تشکیل لخته های خون را دارند. مطالعات همچنین نشان می دهد فلاونوئیدهای کاکائو به بهبود کشش رگ های خونی و در نتیجه کاهش فشار خون کمک می کند.

ماست

مزایا: سطح بالای باکتری خوب

خوردن ماست برای سلامتی مفید است زیرا مملو از باکتری های خوب است. این باکتری ها قدرت کمک به هضم صحیح را دارند. علاوه بر این، ماست سرشار از کلسیم و سایر مواد مغذی است که استخوان ها را تقویت می کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان