عمرتان را با داشتن این سرمایه افزایش دهید

خط سلامت: طول عمر افراد تحت تاثیر عوامل مختلفی است. یکی از عوامل تاثیر گزار بر طول عمر افراد داشتن فرزند است.

عمرتان را با داشتن این سرمایه افزایش دهید

طول عمر افراد با امید به زندگی آن ها بستگی دارد.

به گزارش خط سلامت امید به زندگی باعث می شود افراد طول عمر بیشتری داشته باشند.

طول عمر و فرزند پروری

طول عمر افراد طبق تحقیقات جدید به داشتن فرزند مرتبط است. داشتن فرزند امید به زندگی را در افراد افزایش می دهد. افزایش امید به زندگی باعث افزایش طول عمر می شود.  یک مطالعه در دانشگاه میشیگان نشان می‌دهد فرزندپروری امید به زندگی فرد را تا 76 سالگی افزایش دهد.

مزایای روانی فرزند پروری

تحقیقات جدید حاکی از آن است افرادی که دارای فرزند هستند امید به زندگی بیشتری نسبت به افراد بدون فرزند دارند. مطالعات قبلی نشان داد افراد دارای فرزند تمایل به تعاملات اجتماعی بیشتری دارند، مانند تعامل با سایر والدین و معلمان.

همچنین ارتباط اجتماعی بالاتر با زندگی طولانی‌تر مرتبط است. این امکان وجود دارد داشتن دو فرزند تعادلی بین داشتن میزان مناسبی از تعاملات اجتماعی و نداشتن بار اقتصادی یا فیزیکی زیاد ایجاد کند.

گزارشی در سال 2017 همچنین کشف کرد کودکان به فعال نگه داشتن ذهن مادر و پدرشان در دوران پیری کمک می کنند و دو سال به زندگی آنها اضافه می کنند.

تیم تحقیقاتی همچنین دریافتند برخی افراد به دلیل جهش های ژنتیکی تمایل به تعداد تولید مثل بیشتر دارند.  افرادی که از نظر ژنتیکی تمایل به فرزند آوری بیشتر دارند، احتمال کمتری برای زندگی تا 76 سالگی دارند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان