این انتخاب خوشمزه عمر زنان را کوتاه می کند

خط سلامت: سرطان سینه در زنان یکی از بیماری های شایع در جهان است. تشخیص زودهنگام سرطان سینه و داشتن رژیم غذایی مناسب تاثیر زیادی بر کنترل این بیماری دارد.

این انتخاب خوشمزه عمر زنان را کوتاه می کند

سرطان سینه از طریق ماموگرافی تشخیص داده می شود. دختران نوجوانی که در دوره بلوغ هستند باید به سبک زندگی و رژیم غذایی خود توجه بالایی داشته باشند تا از ابتلا به سرطان سینه در سنین بالاتر پیشگیری کنند.

به گزارش خط سلامت مصرف غذاهای ناسالم ریسک ابتلا به سرطان سینه را افزایش می دهد.

سرطان سینه در دختران نوجوان

سرطان سینه در دختران نوجوان با اصلاح رژیم غذایی قابل پیشگیری است. دختران نوجوان باید در مصرف غذاهای فست فود محتاط باشند. مشخص است که رژیم غذایی سرشار از قند، کربوهیدرات و غذاهای بسیار فرآوری شده با افزایش خطر ابتلا به سرطان به طور کلی مرتبط است.

یک مطالعه جدید در مجله تحقیقات سرطان سینه نشان داد که رژیم غذایی نامناسب برای سلامتی دختران نوجوان خطرناک است. درمان سرطان سینه یکی از پیشرفته‌ترین و موفق‌ترین پروتکل‌ها در انکولوژی (سرطان) است، اما پیشگیری از این بیماری هدف بعدی است که سلامت زنان را متحول می‌کند. رشد سینه در دوران بلوغ یک پنجره آسیب پذیر چند ساله ایجاد می کند. هر گونه تحریک محیطی، از جمله قرار گرفتن در معرض اشعه ایکس و محصولات سمی ناشی از مصرف فست فود، اگر در دوران بلوغ رخ دهد، ریسک ابتلا به سرطان سینه را تشدید می کند.

محققان دانشگاه پزشکی کارولینای جنوبی کشف کردند فست فودها و غذاهای ناسالم دارای غلظت بالایی از محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته هستند که این ترکیبات مضر در صورت انباشته شدن در مقادیر زیاد، خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها را افزایش می دهند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان