چای یربامیت انرژی زای طبیعی

خط سلامت:چای یربامیت در سر تا سر دنیا به دلیل خواص آن در طول روز مصرف می شود.

چای یربامیت انرژی زای طبیعی

چای یربامیت که از بومی آمریکای جنوبی سرچشمه می گیرد، به دلیل طعم منحصر به فرد و فواید سلامتی بی شمارش شناخته شده است. 

به گزارش خط سلامت دمنوش گیاهی یربامیت با  تاریخچه فرهنگی غنی  و طرفداران رو به رشد، به نوشیدنی محبوب در سراسر جهان تبدیل شده است.

دمنوش گیاهی یربامیت

 دمنوش گیاهی یربامیت یک چای آمریکای جنوبی است که معمولاً در میان دمنوش های گیاهی قرار می گیرد.  چای یربامیت یکی از معدود دمنوش هایی است که از گیاه چای کاملیا سیننسیس ساخته نشده و کافئین را تامین می کند. میزان کافئین یربامیت تا حد زیادی به نحوه تهیه آن بستگی دارد.

یربامیت یک نوشیدنی محبوب در کشورهایی مانند برزیل، شیلی، پرو و ​​آرژانتین است. یربامیت حاوی کافئین است و به خاطر اثرات انرژی زا آن مشهور است. یربامیت به طور سنتی در یک کدوی توخالی تهیه می شود و با استفاده از نی صاف شده به نام بومبیلا مصرف می شود، اما می توان آن را در لیوان یا  فنجان نیز تهیه کرد . 

بسیاری از مردم کافئین موجود در یربامیت را که گاهی به آن ماتین نیز می گویند، متفاوت با کافئین موجود در سایر نوشیدنی ها  تجربه می کنند . 

خواص دمنوش گیاهی یربامیت

یربامیت توسط  آمریکایی ها  به عنوان یک عنصر در نوشیدنی های انرژی زا شناخته شده است  این چای دارای طعمی دودی با طعم های سنگین و خاکی و تند است. یربا میت حاوی کافئین بیشتری نسبت به چای سبز است اما باز هم کمتر از یک فنجان قهوه. 

این چای حاوی تئوبرومین است، ترکیبی شبیه L-theanine که سطح انرژی را  افزایش می دهد. مطالعات همچنین نشان می دهد که یربا میت می تواند استقامت و عملکرد ورزشی را افزایش دهد.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان