رازهای رسیدن به زندگی شاد / نقشه راه معلوم شد

خط سلامت: زندگی طولانی و شاد یکی از مهم ترین اهداف افراد است.

رازهای رسیدن به زندگی شاد / نقشه راه معلوم شد

زندگی طولانی و شاد راز هایی ناگفته دارد و توجه کردن به آن ها می تواند برای رسیدن به یک زندگی با کیفیت و طولانی کمک کننده باشد. 

به گزارش خط سلامت راز زندگی طولانی و شاد را می توان در مناطق آبی در جهان یافت ، که دارای نرخ کمتر بیماری های مزمن و امید به زندگی طولانی تر است. این مناطق آبی عبارتند از ساردینیا، ایتالیا. اوکیناوا، ژاپن؛ لوما لیندا، کالیفرنیا؛ شبه جزیره نیکویا در کاستاریکا و ایکاریا، یونان. یک منطقه آبی جدیدتر، سنگاپور، شاهد بوده است که تعداد ساکنان به سن 100 سال در دهه گذشته دو برابر شده است. و از سال 1960، امید به زندگی در سنگاپور حدود 20 سال افزایش یافته است. در این جا به رازهای زندگی طولانی و شاد پرداخته شده است.

زندگی شاد

زندگی کردن در محله امن

زندگی کردن در محله امن یکی از راز های زندگی طولانی و شاد است. توصیه می شود محله‌ای در شهری امن با خیابان‌های روشن برای زندگی انتخاب شود.

زندگی با ارزش های خود

زندگی بر اساس ارزش های خود و یافتن فضایی متناسب دو نکته برای داشتن یک زندگی سالم است. توصیه می شود بفهمید چه چیزی برای شما مهم است و سبک زندگی خود را مطابق با آن ارزش ها تنظیم کنید به عنوان مثال کسی که از کار با دستان خود لذت می برد، نباید شغل اداری انتخاب کند. کسانی که برای خانواده ارزش قائل هستند باید در کنار آنها زندگی کنند.

زندگی در گروه های جمعی

توصیه می‌شود با پیوستن به یک گروه مورد علاقه مثل کلاس های آموزشی، تماشای بازی ورزشی، یا گذراندن وقت با خانواده برای احساس امنیت بیشتر در جامعه مشارکت کنید.

مراقبت های بهداشتی

دریافت بیمه درمانی خوب می تواند یکی از عوامل استرس زای زندگی را از بین ببرد . دانستن اینکه اگر بیمار شوید از حمایت برخوردار خواهید شد باعث می شود احساس امنیت خاطر ایجاد شود. مراقبت های بهداشتی خوب افراد را ایمن نگه می دارد و استرس را از بین می برد.

امنیت مالی

اگر موقعیت، امنیت مالی و احساس موفقیت برای افراد مهم است، باید تا جایی که می توانند پول در بیاورند و منبع درآمد خوب و مطمئنی داشته باشند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان