بمب پروتئین برای صبحانه

خط سلامت: تخم مرغ یکی از انتخاب های سال و مغذی برای صبحانه و شام است.

بمب پروتئین برای صبحانه

تخم مرغ یک ماده فوق العاده همه کاره است. از یک املت تهیه شده با تمام سبزیجات مورد علاقه تا تخم‌مرغ‌های همزده خامه‌ای برای یک صبحانه سریع و حتی تخم‌مرغ‌های آب پز کامل که برای ناهار آماده کرده‌اید ، منبعی سرشار از پروتئین هستند.

به گزارش خط سلامت اگر به ایده‌های صبحانه علاقه دارید، شکستن چند تخم‌مرغ در ماهیتابه نقطه خوبی برای شروع است. به لطف پخت سریع آن‌ها، می‌توانید یک غذای سرشار از پروتئین را در کمتر از 30 دقیقه سرو کنید .

مواد لازم

4 عدد تخم مرغ

8 ورقه کالباس

 نصف قاشق چایخوری دانه گشنیز، له شده

نیم کیلو سیب زمینی

یک عدد فلفل که چهار قسمت برش داده و خرد شده

یک عدد پیاز کوچک خرد شده

نمک و فلفل به میزان دلخواه

چند قاشق غذاخوری برگ جعفری خرد شده

طرز تهیه

فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید.

در یک قابلمه متوسط ​​آب را به جوش بیاورید. کاسه متوسط ​​را با آب یخ پر کنید. حرارت را کم کنید تا سریع بپزد، تخم مرغ ها را به آرامی اضافه کنید و 7 دقیقه بجوشانید. بلافاصله تخم مرغ ها را به ظرف یخ منتقل کنید تا پخت متوقف شود. تخم مرغ ها را آبکش کرده و پوست بگیرید.

در همین زمان، کالباس را روی سینی فر لبه دار بچینید، تا ترد شود. سپس گشنیز را به آن اضافه کنید و حرارت دهید . مواد را در بشقاب بریزید اجازه دهید کالباس 5 دقیقه خنک شود، سپس به قطعات 2 کوچک خرد کنید.

دمای فر را تا 450 درجه فارنهایت افزایش دهید.

سیب زمینی ها را در یک کاسه متوسط ​​قرار دهید و بپوشانید. 5 تا 6 دقیقه در مایکروویو قرار دهید تا سیب زمینی ها نرم شوند. بگذارید خنک شود سپس از وسط نصف کنید. تمام مواد را با ادویه ها اضافه کنید. تا زمانی که سیب زمینی ها قهوه ای طلایی و سبزیجات نرم و کاراملی شوند، 20 تا 25 دقیقه بپزید.

تخم مرغ ها را از وسط نصف کنید روی آن جعفری و نمک بپاشید.

ارزش تغذیه ای:  348 کالری، 16 گرم چربی، 17 گرم پروتئین، 837 میلی گرم سدیم، 36 گرم کربوهیدرات، 5 گرم فیبر. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان