از پیری می ترسید؟ + این شش انتخاب را داشته باشید

خط سلامت: پیر شدن در واقع یک نعمت است. این بدان معناست که ما این شانس را داشتیم که سال‌های زیادی زندگی کنیم، که امیدوارم برای ما خرد به ارمغان بیاورد و دیدگاه ما را افزایش دهد.

از پیری می ترسید؟ + این شش انتخاب را داشته باشید

پیر شدن با این حال موجب می شود قدرت و زیبایی خود را از دست بدهیم.

به گزارش خط سلامت نمی توانیم جلوی معایب پیری را بگیریم، اما به نوعی می توانیم سرعت آنها را کاهش دهیم.

پیر شدن و سبک زندگی

پیر شدن با برخی از عوامل کلیدی رابطه دارد که باید از آنها آگاه باشیم. جدا از انجام ورزش منظم، زندگی در فضایی آرام و تمرکز بر جنبه های روشن زندگی، رژیم غذایی سالم و کافی مهم است. این بدان معناست که مکمل ها باید به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند.

پیر شدن و مکمل ها

مکمل ها اثرات ضد پیری متعددی دارند. آنها به معنای واقعی کلمه می توانند پوست ما را نجات دهند. آنها ترکیباتی را برای ما فراهم می کنند که پوست ما برای حفظ الاستیک و آبرسانی به آن نیاز دارد.

در اینجا 5 مکمل ضروری وجود دارد که به ما در مبارزه با چین و چروک صورت کمک می کند:

کلاژن

برای جلوگیری از افتادگی پوست، به کلاژن نیاز داریم. برای داشتن چهره ای جوان به آن نیاز داریم. به خاصیت ارتجاعی و آبرسانی پوست کمک می کند. بدن به طور طبیعی کلاژن تولید می کند، اما با افزایش سن، تولید آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. به همین دلیل است که باید مکمل های کلاژن مصرف کنیم.

نکته مهم دیگر این است که مکمل های غذایی کاربردی تر از کرم ها هستند. دلیل آن این است که مولکول های کلاژن آنقدر بزرگ هستند که توسط پوست جذب نمی شوند.

روغن ماهی

حاوی امگا 3 است. اسیدهای چرب موجود در امگا 3 باعث می شود پوست صاف و از داخل مرطوب شود. فقط مراقب باشید ظرف مکمل خود را بعد از باز کردن در یخچال نگهداری کنید.

پروبیوتیک ها

آنها به بدن ما کمک می کنند تا محافظت قوی تری برای پوست و روده ایجاد کند. آنها برای میکروبیوم روده مفید هستند. همچنین بین تعداد میکروبیوم ها و کیفیت پوست رابطه وجود دارد. میکروبیوم های بیشتر منجر به پوست سالم تر می شود.

چای سبز

این نوشیدنی شگفت انگیز حاوی تعداد زیادی آنتی اکسیدان است. عامل اصلی پیری اکسیداسیون است. این فرآیند توسط رادیکال های آزاد ایجاد می شود. آنتی اکسیدان ها اکسیداسیون را خنثی می کنند بنابراین هر چه آنتی اکسیدان بیشتر باشد، پوست شکوفاتر می شود. چای سبز همچنین حاوی اتوفاژی است که خاصیت ارتجاعی را افزایش می دهد و سلول های پوست را تمیز می کند.

ویتامین سی

برای کلاژن و آنتی اکسیدان ها بسیار ضروری است. از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و رادیکال های آزاد محافظت می کند.

به طور کلی، اگر می‌خواهیم در دوران پیری زیبا بمانیم، باید از پوست خود مراقبت کنیم. ترکیب خوب مکمل ها می تواند به ما در رسیدن به این هدف کمک کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان