3 میوه شادی بخش + این انتخاب ها انرژی را بالا می برد

خط سلامت: شادی و روحیه را از راههای مختلف می توان ارتقاء داد. سبک زندگی که شامل الگوی خواب و عادت های غذایی است، بر شادی و روحیه تأثیر به سزایی دارد. عوامل خارجی نیز می تواند موثر باشد، اما موقتی اند.

3 میوه شادی بخش + این انتخاب ها انرژی را بالا می برد

شادی و افزایش انرژی با تغذیه رابطه دارد. به گزارش خط سلامت میوه ها یک گروه غذایی هستند که سرشار از مواد مغذی بوده و به عملکرد صحیح بدن کمک می کنند. بسیاری از میوه ها به طور مستقیم با بهبود روحیه و افزایش انرژی و شادی مرتبط هستند.

 شادی را با فرمول طبیعی افزایش دهید

شادی و استرس همیشه دو دغدغه ای هستند که افراد در تکاپوی رسیدن یا عبور از آن هستند. برخی مواد غذایی استرس را کاهش می دهند و برخی دیگر باعث تولید و ترشح هورمون های شادی می شوند، بطوری که فرد احساس نشاط و انرژی بیشتری داشته باشد. در زیر به 8  میوه اشاره می کنیم که خوردن آنها باعث افزایش انرژی و شادی می شود.

 شادی و زغال اخته

یکی از میوه هایی که باعث افزایش انرژی و شادی می شود، زغال اخته است. محققان اعلام کرده اند زغال اخته عملکرد مغز را تقویت می کند. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان است که به طور مستقیم با تقویت خلق و خو، بهبود حافظه و ارتقاء عملکردهای شناختی مرتبط است. همچنین زغال اخته به علت خواص ضد التهابی از شدت طیف وسیعی از اختلالات روانی کم می کند.

 

 شادی و نارگیل

نارگیل یکی دیگر از میوه هایی است که با افزایش انرژی و شادی مرتبط است. برخی از مطالعات نشان می دهد نارگیل می تواند از مغز در برابر پیری محافظت کند.

 

شادی و گوجه فرنگی

گوجه فرنگی سرشار از لیکوپن است. لیکوپن یک آنتی اکسیدان بسیار مفید برای مغز است. گوجه فرنگی مواد مغذی مختلفی دارد که باعث افزایش انرژی و شادی می شود.  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است .

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان