ارزان ترین شیوه درمان طبیعی سلولیت

خط سلامت: چاقی و سلولیت نوعی عارضه پوستی است که در اثر عوامل مختلفی مانند چاقی، تغییرات هورمونی و ... ایجاد می شود .

ارزان ترین شیوه درمان طبیعی سلولیت

چاقی و سلولیت روی اعتماد به نفس افراد به خصوص زنان تاثیر زیادی می گذارد. در زیر روش‌های طبیعی درمان سلولیت معرفی شده‌اند که  در درمان سلولیت بسیار کمک خواهد کرد.

در زیر،روش های طبیعی وجود دارد که منابع معتبر توصیه کرده‌اند. همه آنها به تعادل بافت چربی در بدن کمک می کند و بسیاری از علل احتمالی سلولیت را برطرف می کند.

 سلولیت دراثر چاقی 

 یکی از راه‌حل‌های فوق العاده که به تحریک جریان خون و لنف در بدن کمک می کند و سلولیت را کاهش می دهد و چاقی منطقه را بر طرف می کند استفاده از برس خشک است.. 

زمان استفاده: کشیدن برس خشک منافذ پوست را باز می کند و حداکثر دوبار روزانه قابل انجام است . پوست باید خشک باشد، بنابراین بهترین زمان برای انجام این روش قبل از دوش گرفتن است. فقط یک یادآوری، برس نباید خیس باشد.

روش استفاده: فقط باید به سمت قلب برس کشیده شود. از برس کشیدن های طولانی، از حرکات جلو و عقب، حرکات دایره ای خودداری شود. حرکت برس از پاها شروع، به سمت بالا و سپس از بازوها به سمت سینه برس کشیده می شود. روی شکم باید برس در خلاف جهت عقربه های ساعت کشیده شود. 

نوع جنس موهای برس : بهتر است موها طبیعی باشند. خودِ موها باید تا حدودی سفت باشند، البته نه خیلی سفت. بهتر است برس با دسته بلند تهیه شود تا به همه نقاط پوست دسترسی داشته باشد.

مزایا : برس کشیدن پوست بدن علاوه بر از بین بردن پوست خشک در نواحی مانند زانو، آرنج و مچ پا، باعث سفت شدن پوست، تجدید سلول ها و جریان خون می شود. همچنین به ترشح سموم به سمت سیستم لنفاوی کمک می کند و به هضم و عملکرد کلیه‌ها کمک می کند. همچنین متوجه چهره و پوست درخشان و صاف خواهید شد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان