این شیوه رایج یک تهاجم جنسی است

چت جنسی با اینترنت به تبادل گاه به گاه و ایجاد دیدگاه‌های بومی درباره باورها، رفتار، شایعات و خیال‌پردازی‌های جنسی اشاره دارد. مطالعات جامعه‌شناختی، فرهنگ عامه و جنسیت نشان داده‌اند که این یک عمل اجتماعی غیررسمی است که عمدتاً توسط مردان دنبال می‌شود .

این شیوه رایج یک تهاجم جنسی است

چت جنسی یعنی چه

به گزارش خبرنگار خط سلامت چت جنسی آنلاین به تبادل گاه به گاه و ایجاد تخیلی دیدگاه‌ درباره باورها، رفتار، شایعات و خیال‌پردازی‌های جنسی اشاره دارد که به صورت همزمان یا ناهمزمان در یک محیط نظارت شده یا بدون نظارت انجام می‌شود. چت می تواند ناشی از هر شروعی باشد که توسط خود چت کننده ها انجام می شود، یا می تواند توسط مجادلات اجتماعی و وحشت اخلاقی در مورد رابطه جنسی ایجاد شود. چت اغلب شامل متن های نوشتاری و نمادهای بصری است که توسط کاربران ایجاد می شود.

تحقیقات جامعه شناسی و روانشناسی اجتماعی نشان می دهد چت اجتماعی در مورد رابطه جنسی یک رویه اجتماعی غیررسمی در اینترنت است که عمدتاً توسط مردان دنبال می شود .

بحران جنسی

امروزه پورنوگرافی را می توان پرطرفداترین بخش اینترنت برشمرد که ویژگی های ارزان بودن، متنوع بودن، دسترسی آسان، ناشناخته ماندن و … سبب شده تا علاوه بر معتادان جنسی ، عموم افراد و به ویژه کودکان درپی تجربه این فضا باشند. بدین ترتیب اینترنت نوعی از بحران اخلاقی را به خصوص در کشورهای جهان سومی به وجود آورده است و مسائل جنسی به صورت خاص جولانگاه این بحران است.

تهاجم های جنسی

محققان در پژوهش های متعدد دریافتند: فضای چت روم ها درعین حال که اخلاق را خدشه دار می کند فرد را در معرض تهاجم های جنسی دیگران قرار می دهد و حوزه خصوصی زندگی اش را از بین می برد.

محققان و روانشناسان درک ارزش های جنسی از طریق بررسی گفتگوی جنسی اینترنتی را به عنوان پاسخی به اشکال، هنجارها و ارزش های جنسی که به سرعت در حال تغییر هستند در نتیجه دیجیتالی شدن زندگی روزمره ضروری می دانند. در همین حال، این دیجیتالی‌سازی تقریباً همه جنبه‌های زندگی را در بر گرفته است و بر تعامل خلاق، کارآمدی اجتماعی، رضایت آنی تأکید دارد. این زندگی دیجیتال و همچنین ایدئولوژی مصرف‌گرایانه‌ای که زیربنای آن است. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان