میل جنسی در مردان قوی تر است یا زنان ؟

خط سلامت: مردان میل جنسی بسیار قوی تری نسبت به زنان دارند و به همان میزان زنان، زمان بیشتری را صرف فکر کردن در مورد رابطه جنسی، خیال پردازی در مورد رابطه جنسی، میل جنسی و خودارضایی دارند.

میل جنسی در مردان قوی تر است یا زنان ؟

به گزارش خط سلامت مردان به طور مداوم میل جنسی بیشتری را گزارش می کنند. محققان می گویند: آنچه ما را شگفت زده کرد این بود که این یافته در بین کشورها، گروه های سنی، قومیت ها یا گرایش های جنسی ثابت بود. به نظر می رسد، مردان میل جنسی بالاتری نسبت به زنان دارند، یک الگوی روانشناختی کاملاً جهانی است.

آیا وقتی در مورد تمایلات جنسی بحث می کنیم، مردم صادق هستند؟

مساله جنسی یک موضوع حساس است. این احتمال وجود دارد که گزارش های شخصی افراد کاملاً دقیق نباشد و افراد حقایق را تحریف کرده باشند، اما با توجه به مطالعات انجام شده تفاوت جنسیتی واقعی است و مردان میل جنسی بیشتری نسبت به زنان دارند.

بررسی دیگری نشان داد تفاوت‌های جنسی در میل جنسی بر اساس جنسیت را می توان با تفاوت های استاندارد در بدن مرد و زن مقایسه کرد. بنابراین، در حالی که به طور متوسط مردان ممکن است میل جنسی قوی تری نسبت به زنان داشته باشند، زنان زیادی هستند که بیشتر از بسیاری از مردان به رابطه جنسی علاقه دارند.

چه چیزی باعث میل جنسی می شود؟

تعامل پیچیده بین هنجارهای اجتماعی، نقش ها و یادگیری از یک سو و ژنتیک، فیزیولوژی و زیست شناسی از سوی دیگر می تواند از عوامل تاثیر گذار باشد.

همچنین فرهنگ نقش مهمی در شکل دادن به نحوه ابراز تمایلات جنسی مردان و زنان ایفا می کند و به احساس جنسیت در مورد نوع رفتارهای مناسب نیز شکل می دهد.

در نهایت تحقیقات زیادی در مورد اینکه مردان بیشتر از زنان برای رابطه جنسی انگیزه دارند وجود دارد و سطوح بالاتر هورمون مردانه تستوسترون نقش انگیزشی کلیدی در مردان ایفا می کند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان