2 قاتل میل جنسی را بشناسید

خط سلامت: اگرچه بیشتر افراد به دنبال داشتن اطلاعات در مورد مواد موثر و افزایش دهنده ی میل جنسی هستند ولی شناختن مواد غذایی که میل جنسی را کم می کند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

2 قاتل میل جنسی را بشناسید

به گزارش خط سلامت در کنار تمام اطلاعاتی که پژوهش ها در اختیار افراد جامعه می گذارند، اغلب افراد به دنبال شناسایی موادی هستند که میل جنسی شان را زیاد می کند. در مطالب قبل مواد غذایی که میل جنسی را زیاد می کند معرفی کردیم، در این جا به معرفی دو گروه از مواد غذایی و خوردنی هایی می پردازیم که قاتل میل جنسی اند.

الکل

بر خلاف تصور عموم که الکل را نوشیدنی افزایش دهنده ی برانگیختگی می دانند متخصصان می گویند افرادی که از الکل زیاد استفاده می کنند زندگی جنسی شان آسیب خواهد دید.

الکل تستسترون را کاهش می دهد و موجب کندی سیستم عصبی می شود. همچنین پژوهش ها نشان می دهد که گردش خون و حساسیت عصبی را تحت تاثیر قرار داده و کند می کند.

این تاثیرات منفی الکل برانگیختگی را کم کرده و موجب می شود که فرد با خستگی، سر درد و خشکی واژن مواجه شود که این علائم بخاطر کم آبی بدن است.

چربی های اشباع شده

غذاهایی مثل گوشت گاو ، کره و… دیواره ی رگ ها را سفت کرده و باعث کاهش گردش خون می شوند، کاهش گردش خون اندام های جنسی خون کمتری را دریافت خواهند کرد و فرد برای نعوظ و برانگیختگی دچار مشکل خواهد شد و در نتیجه از میزان میل جنسی او کاسته می شود. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است .

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان