افزایش میل جنسی با 6 خوشمزه

خط سلامت: استرس و افسردگی در دنیای امروزه از دلایل کاهش میل جنسی در افراد است.

افزایش میل جنسی با 6 خوشمزه

به گزارش خط سلامت برخی از مواد غذایی موجب افزایش میل جنسی می شود.

مواد غذایی موثر بر افزایش میل جنسی را بشناسید

ماهی های چرب

ماهی هایی که چرب هستند مثل ماهی آزاد، سالمون و … حاوی مقدار قابل توجهی امگا 3 هستند. امگا 3 یک چربی بسیار مفید برای بدن است که التهاب را کاهش می دهد و با کاهش التهاب در بدن عملکرد مغز بهبود یافته و فرد از سلامت و میل جنسی بیشتری برخوردار خواهد شد. اگر غذاهای دریایی را دوست ندارید و یا طرفدارشان نیستید می توانید از دانه هایی مثل بذر کتان، دانه چیا و گردو استفاده کنید. این دانه ها سرشار از امگا 3 هستند.

توت فرنگی

توت فرنگی موجب افزایش میل جنسی می شود. توت فرنگی سرشار از ویتامین ث است و با افزایش گردش خون، میل جنسی را افزایش داده و استرس و اضطراب را کم می کند و به بدن کمک می کند که بتواند اکسی توسین بیشتری را ترشح کند. اکسی توسین که با برانگیختگی جنسی و ارگاسم در بدن بیشتر ترشح می شود به عنوان هورمون عشق شناخته شده است.

قهوه و چای

قهوه و چای روی سیستم عصبی مردان تاثیرگذار است و باعث می شود تا عملکرد جنسی شان ارتقاء یافته و رابطه جنسی بهتری برقرار کنند. کافئین و قهوه در کاهش اختلال نعوظ نقش موثری دارند. همچنین آنتی اکسیدان موجود در آن به سلامت جنسی فرد کمک می کند فقط در زمان های نزدیک به ساعات خواب از مصرف قهوه و چای پرهیز کنید.

هندوانه

هندوانه به عنوان یک میوه آبدار حاوی اسید آمینه سیترولین است که در بدن به آرژنین تبدیل می شود و آرامش را به دنبال می آورد. بنابراین هندوانه باعث افزایش گردش خون شده و در کاهش مشکلات نعوظ موثر است و میل جنسی را در مردان ارتقاء می بخشد.

آووکادو

آووکادو یک میوه ی چرب است و با فیبرهای مفیدی که دارد در سلامت قلب موثر است. آووکادو همچنین دارای ویتامین ب 6 است و به گفته کارشناسان و متخصصان موجب کاهش علائم سندرم پیش از خستگی، نفخ و احساس غم می شود. این میوه به علت تمام خواصی که بر جای می گذارد میل جنسی را در زنان تقویت کرده و رابطه جنسی را بهبود خواهد داد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان