3 اشتباه مهم مردان در برقراری رابطه جنسی

خط سلامت: رابطه جنسی یکی از عوامل مهمی است که موجب احساس رضایت از زندگی زوجی شده و پایداری رابطه را به دنبال خواهد داشت.

3 اشتباه مهم مردان در برقراری رابطه جنسی

رابطه جنسی از آنجا که از نوجوانی بصورت پنهانی و یا بر اثر شنیده ها به دست می آید معمولا با آگاهی همراه نیست که خود می تواند به روابط افراد در آینده صدمه بزند.

به گزارش خط سلامت برای موفق شدن در هر کاری داشتن آگاهی های علمی و آموزش های لازم می تواند منجر به مهارت در آن شده و به افراد کمک کند تا بتوانند از پس شرایط برآیند.

اشتباهات مردان در رابطه جنسی

مردان معمولا در رابطه جنسی چند محور مهم را مورد توجه قرار نمی دهند. در رابطه جنسی مردان معمولا به لطافت همسران خود توجهی نداشته و به جای توجه به عواطف زنانه به نیاز خود توجه زیادی کرده و در نتیجه نمی توانند رضایت را در همسر خود بوجود آورند.

معمولا سردی هایی که در رابطه زناشویی ایجاد می شود، از این مساله نشات می گیرد.

اولویت بندی نادرست

به گفته متخصصان در دوره ای از زندگی زوج ها به علت درگیر شدن به مسئولیت های فرزند پروری به رابطه جنسی بی توجه شده و یا آن را از روی اجبار و یا به عنوان انجام وظیفه نگاه می کنند.

در حالی که زمانی که مسئولیت های والدینی اضافه می شود، زوج باید توجه بیشتری را به خود و رابطه شان معطوف کنند تا احساس فرسودگی و خستگی زندگی و مسئولیت های جدید، به آنان انرژی بیشتری ببخشد.

زمان بندی درست

مردان گاهی در رابطه جنسی با دستپاچگی زیاد و یا اعمال فشار زمانی رابطه شان را درخواست می کنند و این در حالی است که همسران به دلایل متفاوت آمادگی لازم را برای آن ندارند.

دلخوری هایی که بین زوج ایجاد می شود، آنان را از هم دور می کند و به سردی رابطه می انجامد. در ذهن همسران این مردان معمولا این تفکر وجود دارد که او برای من هیچ ارزشی قایل نیست و فقط خودش را می بیند.

بنابراین داشتن یک زمان بندی مناسب که هر دو نفر در رابطه بر آن توافق دارند به یک دیدگاه خودخواهانه و فردی ارجحیت دارند که مردان بهتر است به آن توجه بیشتری داشته باشند.  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان