فیلم های پورن با سلامت جنسی و روانی چه می کنند؟

خط سلامت: تماشای فیلم پورن نه تنها کمکی به برطرف کردن مشکلات جنسی و سلامت جنسی نمی کند، بلکه مشکلات عمیق تری را در فرد به وجود می آورد که برطرف کردن آن ها دشوار خواهد بود.

فیلم های پورن با سلامت جنسی و روانی چه می کنند؟

به گزارش خط سلامت برای رها شدن از بند این مشکلات نخستین گام آن است که فرد تماشای فیلم پورن را متوقف می کند.

استرس ها را کم کنید

استرس باعث می شود که افراد به عنوان راه چاره خود را به تماشای فیلم پورن مشغول کند. دیدن فیلم پورن با استرس رابطه دارد.

فکر های نادرست جنسی

افکار نادرست در مورد بدن، در پاره ای از موارد باعث تماشای فیلم پورن و خود ارضایی می شود. در ذهن این افراد، افکاری مانند نداشتن جاذبه جسمی باعث اعتماد به نفس کمتری در آن ها می شود، به دلیل عدم ارتباط با دیگران دچار استرس می شوند و افکار منفی در آن ها تشدید می شود. بنابراین برداشتن اولین قدم در دست خود شماست. افکار منفی را از خود دور کنید..

خود را دوست داشته باشید

اگر باور کنید که افراد با هم تفاوت دارند و همه ی آدم ها در هیچ زمینه ای شبیه به هم نیستند، آن وقت با عمق بیشتری به زندگی نگاه خواهید کرد و تفاوت ها دیگر آزار دهنده نخواهد بود. زمانی که نتوانید باور های تان را تغییر دهید، آسیب می بینید زیرا در دام مقایسه افتاده اید. حالا با این تفکر خودتان را رصد کنید. روی کاغذی ویژگی های مثبتی را که دارید بنویسید. پس از تکرار این کار باور خواهید کرد که چقدر دوست داشتنی و ارزشمند هستید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان