اعتماد به نفس جنسی با این انتخاب پائین می آید

خط سلامت: هر چه مردان بیشتر داروهای نوع ویاگرا مصرف کنند، اعتماد به نفس جنسی آنها کاهش می یابد.

اعتماد به نفس جنسی با این انتخاب پائین می آید

به گزارش خط سلامت دانشمندان هشدار داده اند هر چه مردان بیشتر داروهای ویاگرا مصرف کنند، اعتماد به نفس جنسی آنها کاهش می یابد.

تصور می شود ویاگرا تا شش ساعت موثر باشد، در حالی که میل را تحریک نمی کند، به مرد کمک می کند تا در صورت احساس برانگیختگی، نعوظ را برقرار و حفظ کند.

پروفسور هلن استوکس-لمپارد، رئیس کالج سلطنتی پزشکان عمومی، می‌گوید خرید ویاگرا و داروهای مشابه به صورت آنلاین مردان را در معرض یک داروی قدرتمند قرار می‌دهد که می‌تواند عوارض جانبی بالقوه ناخوشایند و تداخلات جدی با سایر داروها داشته باشد.

مردان جوان و ویاگرا

پزشکان می گویند روند رو به رشدی برای مردان جوان تر که از ویاگرا و داروهای مشابه استفاده می کنند وجود دارد.

آنها ممکن است بخواهند عملکرد جنسی را بهبود بخشند یا از آن برای مقابله با استفاده از سایر داروهای تفریحی و الکل استفاده کنند که نعوظ را دشوارتر می کند.

فیلم‌های مستهجن

ست رانکین می‌گوید: بسیاری از جوانان 20 ساله از داروهای نوع ویاگرا استفاده می‌کنند، زیرا آنها فیلم‌های مستهجن زیادی تماشا می‌کنند و برای انجام آن احساس فشار می‌کنند.

با این حال مردان جوانی که از ویاگرا به عنوان یک داروی سبک زندگی استفاده می‌کنند، می‌توانند به قدرت خود آسیب برسانند، زیرا بدون آن شروع به شک در مورد خود می‌کنند و به آن وابستگی روانی پیدا می‌کنند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان