رضایت جنسی زنان با این ویژگی مردان بالا می رود

خط سلامت: یک مطالعه روی زوج‌ها نشان می‌دهد زنان در طول رابطه جنسی با شریک خوش‌تیپ، راحت‌تر به رضایت جنسی می‌رسند و محققان به این نتیجه رسیده‌اند رضایت جنسی زنان ممکن است با تمایل تکاملی برای تولد فرزندان سالمتر مرتبط باشد.

رضایت جنسی زنان با این ویژگی مردان بالا می رود

به گزارش خط سلامت محققان می گویند: دریافتیم که معیارهای عینی جذابیت و مردانگی در مردان به طور قابل توجهی رضایت جنسی زنان را پیش بینی می کند .

تولد فرزند سالم

با فرض این که رضایت جنسی زنان به لقاح کمک می کند، محققان به این نتیجه رسیدند زنان ممکن است با شریک های جذاب با سهولت بیشتری به رضایت جنسی رسیده باشند تا ژن های سالم خود را به فرزندان منتقل کنند بنابراین، ارتباط احتمالی رضایت جنسی زنانه که باعث افزایش لقاح می‌شود، ممکن است زمانی که با ویژگی های مردانه تر روبرو هستند اتفاق ‌افتد .

برندان زیچ، پژوهشگر فوق دکترا در دانشگاه کوئینزلند که در مورد ر ضایت جنسی زنان تحقیق کرده است ، گفت: این مطالعه شواهد محکمی ارائه کرد که نشان می‌داد مردان جذاب بیشتر احتمال دارد رضایت جنسی ایجاد کنند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان