شانس ازدواج را بالا ببرید / این نکات را رعایت کنید

خط سلامت: چگونه شریک زندگی انتخاب کنیم؟ ما در مورد اینکه چرا مردم برندهای مختلف مواد شوینده ظرفشویی را انتخاب می کنند، چیزهای زیادی می دانیم، زیرا شرکت ها میلیاردها دلار را صرف تحقیق در مورد خریدار چه کسی می کنند. اما وقتی نوبت به فرآیندهایی می‌شود که شاید مهم‌ترین انتخاب زندگی ما – انتخاب شریک عاشقانه – باشد، علم به‌طور شگفت‌آوری اطلاعات کمی دارد.

شانس ازدواج را بالا ببرید / این نکات را رعایت کنید

به گزارش خط سلامت یکی از دلایلی که درک انتخاب شریک زندگی دشوار است این است که این یک خیابان دو طرفه است. یک فرد می تواند هر ماده شوینده ظرفشویی را که دوست دارد انتخاب کند، زیرا مواد شوینده در این مورد چاره ای ندارد، اما انتخاب شریک زندگی به این شکل جواب نمی دهد. ما نه تنها باید بفهمیم که شخص A چه نوع افرادی را ترجیح می دهد، بلکه باید بدانیم که چه نوع افرادی را ترجیح می دهند، چگونه این دو گروه با هم همپوشانی دارند، تأثیر سایر رقبا که تلاش می کنند روی شخص A نفوذ کنند و …. این کار بسیار پیچیده است.

چیزی که همه می خواهند

جذابیت فیزیکی

هیچ چیزی وجود ندارد که همه از شریک زندگی خود بخواهند - هرکسی ترجیحات خاص خود را دارد - اما ویژگی هایی وجود دارد که اکثر مردان یا زنان آن را جذاب می دانند.

بخش بزرگی از عشق، جذابیت فیزیکی است. این فقط این نیست که همه یک دانه برف منحصر به فرد هستند که قرار است دانه های برف مکمل خاص خود را پیدا کنند.

مردان عموماً زنان لاغر را ترجیح می دهند، در حالی که زنان عموماً مردانی چهار شانه را ترجیح می دهند.

از نظر بدن، زنان تمایل دارند مردان قد بلندتر وعضلانی را ترجیح دهند.

چهره‌های هندسی

به نظر می رسد تاکید زیاد جامعه بر زیبایی بیشتر بر مسائل مربوط به تصویر بدن تمرکز دارد، اما تحقیقات نشان می‌دهد چهره یک فرد برای جذابیت کلی اهمیت بیشتری دارد. هم مردان و هم زنان تمایل به ترجیح چهره‌های هندسی متوسط ​​دارند .

همچنین چهره های متقارن چپ-راست را ترجیح می دهند، تقارن تنها تأثیر کمی بر جذابیت چهره دارد و تنها حدود 1 درصد از کل تغییرات را تشکیل می دهد. پس زیاد نگران سوراخ بینی یا چشم چپ بزرگ یا هر چیز دیگری نباشید.

مردان چهره های زنانه را ترجیح می دهند. این معمولاً به معنای چشمان درشت و چانه کوچک است.

زنان تمایلی به ترجیح چهره های مردانه ندارند. آنها بیشتر چهره های مردانه زنانه را ترجیح می دهند.

البته همه چیز به ظاهر نیست. هم مرد و هم زن می گویند که یک شریک زندگی مهربان و باهوش را ترجیح می دهند و هر دو جنس حس شوخ طبعی را دوست دارند . اما یک نکته وجود دارد: زنان مردی را می خواهند که بامزه باشد، در حالی که مردان زنی را ترجیح می دهند که آنها را بامزه ببیند.

ترجیحات فردی

در ترجیحات نیز فردیت زیادی وجود دارد، که برخی از آنها بر اساس میزان ارزش گذاری ما برای ویژگی های مختلف در یک شریک زندگی است. تعداد کمی از زنان شانه های باریک را برای مردان ترجیح می دهند، اما تعداد زیادی از آنها اهمیت زیادی به عرض شانه نمی دهند.

بنابراین چه چیزی باعث می شود که افراد در ویژگی هایی که بیشتر و کمتر ارزش دارند متفاوت باشند؟ ژن‌ها بر رتبه‌بندی اولویت افراد تأثیر می‌گذارند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان