مثلث عشق در رابطه زناشویی را بشناسید

خط سلامت: کسالت در رابطه و کمرنگ شدن رابطه زناشویی و جنسی را چگونه می توان بر طرف کرد و رابطه را به خشنودی و رضایت و پایداری رسانید.

مثلث عشق در رابطه زناشویی را بشناسید

به گزارش خط سلامت جسیکا اوریلی - متخصص جنسی - می‌گوید: یادآوری اولین قرار ملاقات یا نحوه آشنایی می‌تواند به بازگشت آتش و گرما به زندگی جنسی شما کمک کند.

تقویت احساسات

وقتی خاطرات شاد، هیجان انگیز و پرشور را به یاد می آورید، به تقویت احساسات مرتبط با عشق جدید و همچنین برخی از واکنش های شیمیایی در بدن کمک می کند.

اوریلی اضافه می کند اگرچه ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد می توانید با ممنوع کردن رابطه جنسی برای مدتی، هیجان و انتظار جنسی ایجاد کنید. ایجاد انتظار، کلید لذت است. این به ترشح دوپامین مربوط می شود.

تمرینات ورزشی

اوریلی همچنین تمرینات ورزشی با شریک زندگی را توصیه می کند که می تواند به ایجاد یک ارتباط فیزیکی کمک کند، مانند یوگا.

او می‌گوید: کشش‌هایی که می‌توانید با هم انجام دهید، نیاز دارد واقعاً نزدیک هم شوید یا از قله بالا بروید یا به نحوی با هم همکاری کنید.

او اضافه می کند: نزدیکی فیزیکی می تواند یادآوری کند که چه حسی دارد و همچنین پیوند شما را تقویت می کند.

متخصصان می گویند: آنچه در خارج از اتاق خواب و فضای زندگی اتفاق می افتد بر آنچه در رابه زناشویی انجام می دهید، تأثیر می گذارد.

بازیگوش باشید

اوریلی توصیه می کند در روابط خود بازیگوش باشید. این مساله به شما امکان می دهد وقتی در اتاق خواب هستید بخندید و به بازیگوشی برسید و رابطه را از حالت کسالت بیرون بیاورید.

او می گوید: رابطه جنسی همیشه نباید آنقدر جدی باشد. برای زوج‌هایی که به دلیل حضور فرزندان شان در تلاش برای برقراری ارتباط هستند می‌توانید برای خود وقت بگذارید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان