چشمها این دو درد روانی را لو می دهند

چشم‌ها دو بیماری اوتیسم و بیش فعالی را نشان دادن می دهند.محققان دریافتند کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی، انرژی کلی بالاتری نسبت به کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم دارند.

چشمها این دو درد روانی را لو می دهند

به گزارش خبرنگار خط سلامت دکتر پل کانستبل می‌گوید: این یافته دنیایی امیدوارکننده برای بهبود درمان اوتیسم و بیش فعالی در اختیار ما قرار داده است.

اوتیسم و بیش فعالی شایع‌ترین درد

دکتر پل کانستبل می‌گوید: اوتیسم و بیش فعالی دو بیماری شایع‌ اختلالات عصبی رشدی هستند که در دوران کودکی تشخیص داده می‌شوند. اما اغلب اوتیسم و بیش فعالی ویژگی‌های مشابهی داشته و تشخیص هر دو بیماری می‌تواند طولانی و پیچیده شود.

سیگنال‌های امید بخش

وی در ادامه افزود: با بررسی نحوه واکنش سیگنال‌های شبکیه به محرک‌های نوری، امیدواریم بتوانیم تشخیص‌های دقیق‌تر و زودتر را برای شرایط مختلف عصبی توسعه دهیم.

دکتر پل کانستبل می‌گوید: سیگنال‌های شبکیه دارای اعصاب خاصی هستند که آنها را تولید می‌کنند، بنابراین اگر بتوانیم این تفاوت‌ها را شناسایی کنیم، می‌توانیم تفاوت‌های مشخصی را برای کودکان مبتلا به اوتیسم و بیش فعالی و سایر مشکلات عصبی نشان دهیم. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان