قاشق مشترک روابط با فرزندان را صمیمی می کند

نوزادان ممکن است از اشتراک بزاق برای کشف روابط استفاده کنند. اقداماتی مانند به اشتراک گذاشتن لقمه های غذا یا بوسیدن ممکن است کودکان خردسال را به پیوندهای نزدیک ترغیب کند. یک مطالعه نشان می دهد کودکان حدوداً 8 ماهه به افرادی که بزاق دهان مشترک دارند، توجه می کنند و از آن به عنوان نشانگر اینکه چه کسی ممکن است در یک رابطه نزدیک باشد و چه کسی نیست، استفاده می کنند.

قاشق مشترک روابط با فرزندان را صمیمی می کند

به گزارش خبرنگار خط سلامت یک مطالعه نشان می‌دهد افراد با کارهایی مانند تقسیم غذا به نوزادان کمک می‌کنند تا بفهمند چه کسی در روابط نزدیک قرار دارد.

به طور معمول، افراد بیشتر احتمال دارد چیزهایی را که می تواند منجر به تبادل بزاق شود، مانند بوسه یا غذا خوردن مشترک، با اعضای خانواده یا دوستان نزدیک به اشتراک بگذارند. اشلی توماس، روانشناس رشد می گوید در نتیجه، اعمال صمیمانه با بزاق مشترک می توانند نشانگر یک " رابطه غلیظ" یا افرادی را ذاشته باشند که روانشناس های پایداری به یکدیگر دارند، مانند والدین، خواهر و برادریا بهترین دوستان. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان