این علامت در کودکان نشانه میگرن است / 5 راه بدون دارو برای کاهش درد میگرن

خط سلامت: در اینجا شش پیشنهاد برای کمک به کاهش اپیزودهای میگرن و درد آنها وجود دارد. همچنین ممکن است بخواهید آنها را با فرزند خود انجام دهید، زیرا همانطور که می دانید، درد میگرن کودکان برای والدین نیز استرس زا است.

این علامت در کودکان نشانه میگرن است / 5 راه بدون دارو برای کاهش درد میگرن

مدیتیشن و تصاویر هدایت شده

به گزارش خط سلامت تصویرسازی هدایت‌شده تکنیکی است که با هدایت افکار به مکانی آرام و شاد، آرامش را القا می‌کند و در نتیجه اضطراب و درد را کاهش می‌دهد. کودکان می توانند از گوش دادن به صداها و سبک های مختلف مانند موسیقی، صداهای طبیعت و سکوت لذت ببرند و مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

شمارش نفس

شمارش تنفس ساده‌ترین و آسان‌ترین تکنیک است و می‌توان آن را در هر زمان و تقریباً در هر مکانی انجام داد. یکی از روش‌ها شامل دمیدن برای تعداد چهار، نگه داشتن آن برای هفت، بازدم برای هشت، سپس تکرار و در نهایت آگاهی از آرامش است.

اسکن بدن

از آنجا که برخی از بچه ها تمرکز بر تنفس خود را ناراحت کننده می دانند، اسکن بدن راه بهتری برای القای آرامش، خارج کردن آنها از ذهن پرتنش است. در طول این تمرین، که مخصوصاً هنگام خواب مفید است، بچه ها می توانند به طور سیستماتیک توجه خود را روی قسمت هایی از بدن، از پاها تا سر، متمرکز کنند. با تمرین این تکنیک، آنها آگاهی ذهنی از احساسات بدن ایجاد می کنند و می توانند تنش عضلانی را کاهش دهند.

درمان شناختی رفتاری

اگر امتحان کردن یک برنامه مفید نیست، ممکن است شما و فرزندتان به مدت شش تا هشت جلسه آموزش CBT با یک درمانگر آموزش دیده کار کنید. یکی از راه‌های غلبه بر هرگونه مقاومت در برابر مراجعه به درمانگر این است که جلسات را به‌عنوان راه‌هایی برای یادگیری مهارت‌های مدیریت استرس در نظر بگیرید، نه صحبت درباره احساسات.

یوگا

یوگا به رشد انعطاف پذیری و قدرت در بدن کمک می کند و شادی و آرامش را در ذهن ما به ارمغان می آورد. تمرین منظم یوگا می تواند وضعیت بدن را بهبود بخشد، سردردهای تنشی را کاهش دهد و استرس و اضطراب را که محرک های رایج میگرن هستند، کاهش دهد.

طب سوزنی و طب فشاری

طب سوزنی یک عمل طب سنتی چینی (TCM) است که بر این فرض استوار است که دسترسی به نقاط خاصی در بدن می تواند تعادل انرژی بدن را بازگرداند. طب سوزنی می تواند در کاهش استرس و سردرد و میگرن بسیار موثر باشد. کودکانی که ممکن است نسبت به سوزن های زیادی که در طب سوزنی استفاده می شود احتیاط کنند، بهتر است طب فشاری را امتحان کنند، که اساساً طب سوزنی بدون سوزن است.

هر چه بیشتر بتوانیم جوانان خود را با احساس استرس در بدنشان و نحوه مدیریت آن آشنا کنیم، ممکن است بر آنها کمتر تأثیر بگذارد. بهترین استراتژی همان استراتژی است که کودک دوست دارد و در واقع انجام خواهد داد. در نهایت، این به بچه ها کمک می کند تا انعطاف پذیرتر باشند و سردرد و میگرن کمتری داشته باشند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان