ولنتاین را از این زاویه ببینید / روانشناسان ولنتاین را با این شرایط فرصت طلایی می دانند

خط سلامت: روز ولنتاین که در سراسر جهان به روز عشق معروف است؛ بهانه ای برای تحکیم رابطه عاشقانه زوجی است.

ولنتاین را از این زاویه ببینید /  روانشناسان ولنتاین را با این شرایط فرصت طلایی می دانند

به گزارش خط سلامت روابط موفق زوجی، چیزی نیست که تصادفا ایجاد شود؛ بلکه در اثر تلاش زوجین و قدردانی از یکدیگر خلق می شود.

روز ولنتاین فرصت طلایی برای زوج های پرمشغله

روز ولنتاین فرصت مناسبی است که زوجین در میان شلوغی دنیای امروز بتوانند، قدمی در جهت استحکام رابطه خود بردارند. اگر با دیدی عمیق به روز ولنتاین نگاه کنید، در حقیقت این روز راه را برای افزایش صمیمیت در رابطه زوجی هموار می کند. برخی فواید جشن گرفتن در روز ولنتاین عبارت است از:

روز ولنتاین و قدردانی از شریک عاطفی

روز ولنتاین با خرید یک یادبود کوچک به همسر خود این پیام را می رسانید که قدردان تمام فداکاری هایش هستید. تحقیقات نشان داده است، با ایجاد یک جو صمیمی مانند آنچه در روز ولنتاین اتفاق می افتد؛ شما بیشتر با علایق همسر خود آشنا می شوید.

روز ولنتاین روی رابطه خود، سرمایه گذاری کنید

روز ولنتاین در حقیقت بعنوان یک راه ساده برای سرمایه گذاری عاطفی در نظر گرفته می شود. لازم نیست با هزینه های زیاد مادی روی رابطه خود سرمایه گذاری کنید، اتفاقا وقتی از طریق چیزهای کوچک روی رابطه سرمایه گذاری می کنید، آنها به مرور زمان پایه ای محکم برای زندگی عاشقانه شما می شود. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان