مدیریت یک بیماری لاعلاج با ورزش

خط سلامت: بیماری پارکینسون یک اختلال پیشرونده در سیستم عصبی است که بیشتر افراد بالای 60 سال را تحت تاثیر قرار می دهد.

مدیریت یک بیماری لاعلاج با ورزش

به گزارش خط سلامت علائم پاریکنسون ، به تدریج شروع می شود و شامل مشکلات حرکتی مانند لرزش، سفتی، کندی حرکت و عدم تعادل و هماهنگی است. بیماری پارکینسون به تدریج به سیستم شناختی فرد تاثیر می گذارد؛ بنابراین استفاده از روش هایی که از پیشروی علایم می کاهد ضرورت دارد.

بیماری پارکینسون

افراد مبتلا به پارکینسون ممکن است مشکلات عاطفی و خلقی، خستگی، مشکلات خواب و مشکلات شناختی داشته باشند. بیماری پارکینسون قابل درمان نیست، اما علائم آن را می توان از طریق فیزیوتراپی یا سایر اشکال ورزش کاهش داد.

بهترین ورزش برای پارکینسون

مطالعه روی افراد با میانگین سنی 60 تا 74 سال که مبتلا به پارکینسون بودند، نشان داد بیشتر انواع ورزش در مقایسه با ورزش نکردن برای بهبود علائم پارکینسون مناسب است.

محققان بهبودهای بالینی معنی‌داری در شدت علائم حرکتی در افراد مبتلا به پارکینسون برای اکثر انواع ورزش مشاهده کردند؛ این ورزش ها شامل رقص، تمرین برای بهبود راه رفتن، تعادل و تمرینات ذهنی بود.

بیشتر انواع ورزش‌ ها پیشرفت‌های معنی‌داری در رابطه با علایم پارکینسون ایجاد می‌کنند و شواهد کمی از تفاوت زیاد بین تمرین‌های مختلف وجود دارد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان