تشخیص دروغ سفید از دیگر دروغ ها+ دروغ انواع دارد

خط سلامت: دروغ و فریب رفتارهای رایج انسان است. نظرسنجی ها نشان داد 96 درصد مردم حداقل بعضی اوقات دروغ می گویند.

تشخیص دروغ سفید از دیگر دروغ ها+ دروغ انواع دارد

دروغ گفتن یکی از رفتارهایی است که اغلب افراد از آن در موقعیت های مختلف استفاده می کنند.

 به گزارش خط سلامت مطالعات نشان می دهد در حالی که میزان دروغ متفاوت است، یک گروه از افراد بسیار دروغگو وجود دارد. واقعیت این است که اکثر مردم هر از گاهی دروغ می گویند. برخی از این دروغ ها دروغ های کوچک سفید هستند که برای محافظت از احساسات شخص دیگری طراحی شده اند در موارد دیگر این دروغ ها می تواند بسیار جدی تر باشد.

تشخیص دروغ 

 یک مطالعه نشان داد فقط 54 درصد از اوقات دروغ گفتن را می توان در محیط آزمایشگاه تشخیص داد. تفکیک و اندازه گیری تفاوت رفتاری بین افراد صادق و دروغگو دشوار است.

محققان تلاش کرده اند تا روش های مختلف دروغ را کشف کنند. با دانستن اینکه چه علائمی می تواند دروغ را به درستی تشخیص دهد می توانید در تشخیص دروغ ها بهتر شوید.

نشانه های دروغ

روانشناسان برای کمک به تشخیص واقعیت و دروغ از تحقیقات در مورد زبان بدن و فریب استفاده کرده اند. محققان در UCLA علاوه بر تجزیه و تحلیل 60 مطالعه در مورد فریب ، به منظور ایجاد توصیه ها و آموزش برای اجرای قانون ، مطالعاتی را در این زمینه انجام دادند. نتایج تحقیقات آنها در مجله آمریکایی روانپزشکی قانونی منتشر شد .

پرفسور ادوارد گیزلمن - Edward Geiselman - استاد دانشگاه کالیفرنیا پیشنهاد می کند اگرچه تشخیص دروغ هرگز آسان نیست ، اما آموزش با کیفیت می تواند توانایی فرد در تشخیص دروغ را بهبود بخشد.

وی افزود: بدون آموزش، بسیاری از افراد تصور می کنند که می توانند فریب را تشخیص دهند ، اما تصور آنها با توانایی واقعی آنها ارتباطی ندارد. جلسات آموزشی سریع و ناکافی ، افراد را به سمت تجزیه و تحلیل نادرست سوق می دهد.

 برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان