رتبه چهارم کنکور: توانمندی ام را باور داشتم و در کلاس کنکور شرکت نکرده‌ام

خط سلامت: امیرمحمد درستی، رتبه چهارم کنکور، با اطمینان خاطر از توانایی‌های خود، به موفقیت رسید.

رتبه چهارم کنکور: توانمندی ام را باور داشتم و در کلاس کنکور شرکت نکرده‌ام

امیرمحمد به ما یادآور می‌شود که با باور به خود، هیچ هدفی دور از دسترس نیست.

به گزارش خط سلام، امیرمحمد درستی در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: همیشه هوش و استعداد خودم را باور داشتم و می‌دانستم که در کنکور رتبه خوبی را کسب می‌کنم.

وی با بیان اینکه کسب رتبه چهار کنکور سراسری در رشته تجربی، نتیجه ساعت‌ها مطالعه و تلاشم بود، افزود: روزانه ۱۲ تا ۱۳ ساعت مطالعه داشتم.

با اتکا به توانمندی خود به موفقیت رسیدم

رتبه چهار کنکور سراسری تجربی با اشاره به رمز موفقیتش گفت: هیچ‌گاه ناامید نشدم و همواره تلاش کردم با توکل به خدا و با اتکا به توانمندی خودم به موفقیت برسم.

درستی با بیان اینکه هنگام درس خواندن، هیچ‌گاه خسته نمی‌شدم، تصریح کرد: توصیه می‌کنم دانش‌آموزانی که در سال‌جاری موفق نشده‌اند یا در سال‌های آینده کنکور می‌دهند، ناامید نشده و با جدیت تلاش کنند.

وی ادامه داد: من در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده‌ام و دانش‌آموزان پشت کنکوری نیز به حواشی توجه نکنند و در مسیر موفقیت گام بردارند.

درستی اعلام کرد: همان‌طور که دوست داشتم، می‌خواهم در رشته پزشکی دانشگاه تهران مشغول به تحصیل شوم.

رتبه چهار کنکور سراسری خطاب به همه جوانان هم سن‌و سالخود، یادآور شد: خورشید برای دو نفر که کنار هم پیاده‌روی می‌کنند به یک اندازه می‌تابد، اما کسی که قدم‌هایش استوار و رو به خورشید است، بیشتر از دیگری از نور خورشید بهره می‌برد.

درستی در پایان با تشکر از خانواده و مربیان و عوامل مدرسه‌اش، افزود: از تمام کسانی که در راه موفقیت، همراهم بودند، تشکر می‌کنم.

امیر محمد درستی، دانش‌آموز مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی ۱ ارومیه توانست در سال‌جاری رتبه چهارم کنکور سراسری را در رشته تجربی به خود اختصاص دهد.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان