4 مرحله مرگ عاطفی در رابطه را بشناسید / این 4 مرحله را جدی بگیرید

خط سلامت: مرگ رابطه عاطفی مهم ترین اتفاق در یک رابطه زناشوئی است پس از آن است دیگر زندگی زناشوئی رنگ و بویی نخواهد داشت.

 4 مرحله مرگ عاطفی در رابطه را بشناسید / این 4 مرحله را جدی بگیرید

به گزارش خط سلامت مرگ رابطه عاطفی در رابطه در چهار مرحله اتفاق می افتد توجه و شناختن هر کدام از چهار مرحله مرگ رابطه عاطفی اهمیت به سزایی را دارد.

چهار مرحله مرگ رابطه عاطفی از نظر روانشناسان بالینی

بیان مخالفت در رابطه عاطفی

تعداد تعاملات و بده بستان هایی که در یک رابطه جنسی وجود دارد، در هیچ رابطه دیگری تجربه نمی شود. پس طبیعی است زن و شوهر با هم اختلاف نظر داشته باشند، نکته مهم این است که مخالفت ها را بیان کنید، زیرا بیان نکردن مخالفت های کوچک رنجش ها و عصبانیت ها را به دنبال خواهد داشت که از عوامل مرگ رابطه عاطفی در رابطه خواهد بود.

سرزنش و خشم در رابطه عاطفی

خشم و سرزنش رابطه را به سمت ناپایداری می برد. در این مواقع یک موضوع کوچک، یک جنگ بزرگ را به دنبال خواهد آورد. اگر زن و شوهر نتوانند در این مرحله آتش بس داده و عوامل را به درستی شناسایی کنند، مشکلات پیچیده تر و مرگ رابطه عاطفی اتفاق می افتد.

ترک کردن در رابطه عاطفی

دعوا های مفصل سرانجام باعث سردی زندگی خواهد شد و زن و شوهر برای بار اول خانه را ترک می کنند. بی اعتنایی جای توجه را خواهد گرفت و در این مرحله زن و شوهر به قلب مرگ رابطه عاطفی پا می گذارند. در این دوره اختلافات آن قدر اوج می گیرد که نفس های رابطه عاطفی به شماره می افتد.

کرختی در رابطه عاطفی

کرختی عاطفی و بی حسی در واقع آخرین فاز از مرگ رابطه عاطفی است. زن و شوهر دیگر در برابر هم حتی احساسات منفی را تجربه نمی کنند و احساسات مثبت و منفی به بخش سرکوبی رسیده و هر دو بی تفاوت شده اند. از دید دیگران انگار در این زندگی همه چیز خوب و مرتب است چون کسی از دیگری ایراد نمی گیرد و اعتراضی ندارد.

در این مرحله زن و شوهر برای خود زندگی می کنند و سایه مرگ رابطه عاطفی بر زندگی به فرزندان و زن و شوهر صدمه زیادی وارد خواهد کرد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان