این زنان اصلا خوشبخت نمی شوند!

خط سلامت: پنج دسته از زنان رفتار هایی را در زندگی مشترک با این تصور که باعث موفقیت و خوشبختی شان می شود، در پیش می گیرند که به گفته ی روان شناسان عاقبت باعث تنهایی، طلاق یا مرگ عاطفی در رابطه آنان خواهد شد.

این زنان اصلا خوشبخت نمی شوند!

به گزارش خط سلامت، زمانی که دختری جوان قصد ازدواج می کند، به دنبال آن است که بتواند زندگی زناشویی موفقی را دنبال کند، ولی توصیه های اطرافیان که از روی ناآگاهی یا الگو دهی از زندگی های شخصی شان است، به او می کنند و عاقبت کار دست او خواهند داد.

در اینجا با پنج دسته رفتارهای زنانه که به رابطه ی زناشویی صدمه ی زیادی وارد می کند و باعث فاصله گرفتن مردان از همسران شان می شود، اشاره می کنیم.

زنان مهر ورز و حمایت گر

زنان مهر ورز و حمایت گر در اصل نقش یک مادر فداکار و دلسوز را ایفا می کنند. آنان با محبت های بی مثال و حمایت های افراطی مراقب شوهر خود خواهند شد و همیشه حواس شان کاملا به این مساله معطوف است که مبادا چیزی کم و کسر داشته باشند. این مراقبت های افراطی و محبت های زیاده از حد باعث می شود که مرد احساس کند، اختیاری از خود در امور ندارد و خوشبختی در زندگی کمرنگ خواهد شد.

زنان توجه طلب

این زنان بر خلاف دسته ی نخست هستند. آنها دوست دارند که دائم مورد توجه زیاده واقع شوند و در عین حال قدرتمند محسوب می شوند. این تضاد که بین احساس درونی و احساس قدرت آنان وجود دارد، عاقبت روی مردان زندگی آنان تاثیر منفی اش را خواهد گذاشت و آنان را فراری خواهد داد . خوشبختی در زندگی این زنان هم کمرنگ خواهد بود.

زنان چسبنده:

زنان وابسته یا چسبنده دائم به دنبال این هستند که همسرشان را رصد کرده و در کنار او باشند، احساس استقلال بر باد رفته و لحظه های توامان و دوتایی عاقبت این رابطه ها را به بن بست خواهد رسانید.

زنان شکاک

زنان شکاک دائما دنبال سر نخی هستند که حکایت از خیانت احتمالی همسرشان دارد. این تعقیب و گریز های دائمی بالاخره باعث فرسوده شدن رابطه شده و روان مردان را برای اثبات های دائمی خود خسته خواهد کرد. به گونه ای که فرار را بر قرار ترجیح خواهند داد.

زنان مرد نما

این دسته زنان از ظرافت های زنانه خود غافل شده و بیشتر دوست دارند که با نشان دادن استقلال خود و انجام کار های مردانه به دنبال اثبات خود و برابری باشند.

به گفته ی روان شناسان مردان در دنیای زنانه به آرامش دست می یابند، بنابراین زنان مرد نما زندگی های زناشوئی موفقی را تجربه نخواهند کرد و طعم خوشبختی را نخواهد چشید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان