تست هوش/ کدام یک از این زنان در حقیقت مرد هستند ؟

خط سلامت:آماده‌ چالشی هیجان‌انگیز هستید؟ بین این همه زن، یک مرد ناشناس قایم شده! آیا می‌توانید با هوش سرشارتان، هویت واقعی اش را فاش کنید؟ فقط 4 ثانیه فرصت دارید!

تست هوش/ کدام یک از این زنان در حقیقت مرد هستند ؟

تیک‌تاک تیک‌تاک! زمان داره تموم میشه! کدوم یکی از این خانوم‌ها، یه مرد قلابی‌ ست؟ دقت و سرعتت رو به کار بنداز تا بتونی تو 4 ثانیه این معما رو حل کنی!

به گزارش خط سلامت، سوال این آزمون ساده است: در این تصویر دو زن را مشاهده می کنید که مشغول غذا خوردن می باشند، در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می رسد ولی در واقعع یکی از این دو زن در واقع یک مرد می باشد که خودش را شبیه زنها درآورده است، آیا میتوانید این مرد زن نما را پیدا کنید؟ شاید پیدا کردن پاسخ این آزمون برای یک تیزهوش در یک نگاه سخت نباشد!؟ برای رمزگشایی این آزمون فقط 4 ثانیه فرصت دارید. در واقع کدام یک از این دو زن یک مرد می باشد. 

بازی فکری شناسایی مرد واقعی

ماموریت شما در بازی فکری شناسایی مرد واقعی این است که شما باید تشخیص دهید کدام یک از این خانمها یک مرد می باشد؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض 4 ثانیه کشف کنید کدام زن یک مرد است؟

بازی فکری شناسایی مرد واقعی

.

.

.

.

.

آیا توانستید بفهمید کدام یک از این دو زن یک مرد است؟ غلبه بر ماموریت امروز آنقدرها هم آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست، فقط باید به تخیل خود اجازه می دادید و سرنخ ها را دنبال کنید.

اگر این چالش را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دریغ نکنید. اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری شناسایی مرد واقعی:

فرد سمت چپی یک مرد می باشد، بر روی میز وی یک مکمل وجود دارد که مخصوص مردان است.

پاسخ بازی فکری شناسایی مرد واقعی

منبع: گفتنی
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان