چگونه طول عمرتان را تا 100 سال افزایش دهید؟

خط سلامت: ممکن است درباره مفهوم مناطق آبی شنیده باشید برای اولین بار توسط نویسنده و محقق Dan Buettner شناسایی شد مناطقی در سراسر جهان که معمولاً افراد بالای 100 سال در آن زندگی می کنند.

چگونه طول عمرتان را تا 100 سال افزایش دهید؟

چگونه طول عمر را افزایش دهیم و تا 100 سال زندگی کنیم؟

 

به گزارش خط سلامت اوکیناوا در ژاپن و ایکاریا در یونان دو مکان آبی هستند که مردم در آن بیشتر زندگی می کنند. تصور می شود که به دلیل تعدادی از عوامل ترکیبی از جمله رژیم غذایی سالم و متنوع، هدف برای زندگی، یک جامعه قوی و فعال ماندن باشد.

افزایش طول عمر با تغییر در سبک زندگی

تغییراتی در سبک زندگی وجود دارد که همه ما می دانیم اگر می خواهیم طولانی تر زندگی کنیم، باید اعمال شود ورزش بیشتر و ترک سیگار و الکل از رایج ترین آنهاست.

با در دست گرفتن کنترل انتخاب‌های سبک زندگی‌ در سنین پایین‌تر، اکنون می‌توانیم سعی کنیم نحوه تجربه سال‌های آخر خود را کنترل کنیم، از پیری اولیه سلول‌های مان جلوگیری کنیم و به طور موثر سن بیولوژیکی پویای خود را هماهنگ کنیم یا جوان‌تر از سن شناسنامه ای مان بمانیم.

گروهی از دانشمندان در uda ، اولین نوشیدنی مهندسی شده در جهان که به ما کمک می کند بیشتر عمر کنیم، با حمایت دانشمندان هاروارد، آکسفورد و کمبریج، نکاتی را در زیر در مورد چگونگی کمک به طول عمر شخصی که فراتر از توصیه های معمول است، به اشتراک می گذارند.

اولویت بندی ترکیب میکروبیوم

میکروبیوم روده یک مجموعه عملکردی در بدن ما تولید می کند - سیستم ایمنی را تحریک می کند، ترکیبات غذایی سمی بالقوه را تجزیه می کند و ویتامین ها و اسیدهای آمینه خاصی را سنتز می کند.

با خوردن مقدار زیادی فیبر و مصرف پروبیوتیک‌ها، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که میکروبیوم روده ما بهینه است، به این معنی که می‌تواند از ما در برابر برخی عفونت‌های باکتریایی محافظت کند.

مشابه اثر انگشت، هیچ دو میکروبیوم روده شبیه هم نیستند، اما یک گروه مشترک از انواع میکروب در همه وجود دارد. مطالعات موسسه ملی پیری نشان می‌دهد افرادی که میکروبیوم‌های روده‌شان با افزایش سن منحصر به‌ فردتر شده بود، می‌توانستند سریع‌تر راه بروند و تحرک کلی بهتری نسبت به همسالان خود با واگرایی میکروبیومی کمتری داشتند. 

رفتن به سونا 

مطالعات نشان داده است کسانی که به طور منظم سونا می‌کنند، به دلیل فشارهای قلبی عروقی که در جلسات سونا تسکین می‌یابد، نسبت به سایرین دچار بیماری قلبی کمتری می‌شوند می‌توان میزان حمله قلبی را کاهش داد. 

یکی دیگر از مزایای جلسات منظم عرق کردن، سم زدایی است. مطالعات  انجام شده در شرق فنلاند نشان داده است در مقایسه با مردانی که فقط یک بار در هفته از سونا استفاده می کنند، رفتن متوسط ​​به سونا (2 تا 3 بار در هفته) 22٪ کمتر در معرض خطر مرگ ناگهانی قلبی و کاربران مکرر (4-7 بار) هستند. در هفته) 63 درصد کمتر احتمال دارد که دچار مرگ ناگهانی قلبی شوند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان