آیا باید به کسی که خیانت کرده فرصتی دوباره بدهید؟

خط سلامت: آیا باید به کسی که خیانت کرده فرصتی دوباره بدهید؟ قبل از اینکه به شریک زندگی خود فرصتی دوباره بدهید، مهم است که واقعاً به همه چیزهایی که در ترمیم رابطه شما دخیل است فکر کنید مانند التیام درد، بازسازی مجدد اعتماد، یادگیری دوباره صمیمی بودن و بهبود ارتباطات.

آیا باید به کسی که خیانت کرده فرصتی دوباره بدهید؟

قبل از اینکه به شریک زندگی خود فرصت دوباره بدهید، مهم است که واقعاً به همه چیزهایی که در ترمیم رابطه شما دخیل است فکر کنید، مانند درمان درد، بازسازی مجدد اعتماد ، یادگیری دوباره صمیمی بودن و بهبود ارتباطات. 

یکی از سخت ترین تصمیمات در رابطه فرصت دادن دوباره به شریکی است که خیانت کرده است . این تصمیم به ویژه وقتی دشوارتر است که او دروغ می گوید و یاسعی می کند رابطه اش را پنهان کند.

به گزارش خط سلامت اما اگر او قابل اعتماد باشد، چه؟ اگر از خیانت پشیمان شده و بخواهد وفادار باشد؟ اگر عشق به یکدیگر هنوز وجود دارد چه کار باید کرد؟ چگونه باید تصمیم گرفت؟

آیا امید به ادامه رابطه وجود دارد؟

خیانت همیشه به این معنی نیست که رابطه تمام شده است، به خصوص اگر شریک زندگی واقعاً پشیمان است.

در حقیقت پشیمانی واقعی یک شاخص بزرگ است که نشان می دهد امید به ادامه رابطه وجود دارد ، به ویژه اگر دو نفر مدت طولانی با هم بوده و فرزندی هم داشته باشند.اگر می خواهید چیزی تغییر کند ، وانمود نکنید که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

قبل از اینکه به شریک خود فرصتی دوباره بدهید ، مهم است که واقعاً به همه چیزهایی که در ترمیم رابطه مانند بازسازی اعتماد ، یادگیری صمیمیت دوباره و بهبود ارتباطات نقش دارند ، فکر کنید.

تأکید بر این نکته که فقط یک فرصت داده شده مهم است و در صورت تکرار خیانت ، دیگر فرصتی وجود نخواهد داشت از اهمیت خاصی برخوردار است. مهم است تأکید شود تمایل برای آشتی دادن رابطه به این معنا نیست که خیانت پذیرفته شده است.

هشدارها

مواقعی در رابطه وجود دارد که باید در مورد دادن شانس دوم به شریک زندگی تجدید نظر شود. اگر چه انتخاب هنوز با شماست ، اما دادن شانس دوم در حضور این هشدارها ممکن است به این معنی باشد که تکرارنشدن واقعی بعید است. در صورت وجود این عوامل ، در مورد دادن شانس دوم فکر کنید.

شریک شما با دوست یا شریک عاطفی سابقش رابطه داشته است.

این رابطه تمام عیار و طولانی مدت بوده است

او اظهار پشیمانی یا عذرخواهی نمی کند.

خیانت در اوایل رابطه اتفاق افتاده است.

خیانت سریالی یا الگوی رفتاری شده است.

شریک تان از رابطه عاطفی سوء استفاده یا شما را کنترل می کند. اولویت اول باید مراقبت از خود و سپس ارزیابی وضعیت تان باشد.

برای پردازش آنچه اتفاق افتاده باید وقت بگذارید. تا زمانی که آنقدر قوی نباشید که بتوانید بهترین رابطه را برای خود انتخاب کنید ، برای تصمیم گیری در مورد رابطه نباید عجله کنید.

شریک شما مسئول خیانت و شما باعث آن نشده اید. درست است که مشاور از شما می خواهد مسائل خود را برطرف کنید ،اما مشکلات شما به شریک زندگی تان مجوز خیانت نمی دهد.

این انتخابی است که شریک خیانتکار به تنهایی انجام داده و باید مسئولیت آن را بپذیرد.  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان