آخرین فرمول علمی درمان اختلال نعوظ

خط سلامت: کارهایی که می توانید برای مراقبت از خود برای کمک به نعوظ انجام دهید شامل ورزش کردن، رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات، داشتن دور کمر باریک، خوابیدن، ترک سیگار است .

آخرین فرمول علمی درمان اختلال نعوظ

غذاهایی مانند هندوانه، انار، پیاز و سیر مانند ویاگرا طبیعی عمل می کنند.

به گزارش از خط سلامت آنها به دلیل غلظت بالای مواد مغذی گیاهی که تولید اکسید نیتریک را افزایش می دهند و رگ های خونی را شل می کنند، جریان خون را افزایش می دهند. خوردن منظم این غذاها می تواند به بهبود نعوظ بدون دارو کمک کند. 

درمان بیماری اختلال نعوظ

مردانی که بیشتر ورزش می کنند بدون توجه به نژاد و سن شان عملکرد جنسی و نعوظ بهتری را تجربه می کنند.

 این مطالعه اولین مطالعه ای است که مزایای ورزش را در ارتباط با بهبود عملکرد جنسی و نعوظ بهتر و کاهش مشکلات جنسی در گروهی از بیمارانی که از مشکلات جنسی رنج می بردند مرتبط می کند.

راهکار موثر عملکرد جنسی بهتر

بر اساس این مطالعه که در ژورنال پزشکی جنسی منتشر شده است مردانی که بیشتر ورزش می‌کنند، بدون در نظر گرفتن نژاد و سن عملکرد جنسی و نعوظ بهتر و سلامت جنسی بهتری را دارند.

در حالی که مطالعات گذشته رابطه بین عملکرد جنسی و نعوظ بهتر و ورزش را برجسته کرده بود، در این مطالعه مردان آفریقایی-آمریکایی مورد بحث پژوهش قرار گرفتند.

300 نفر از شرکت کنندگان در این مطالعه میزان فعالیت ورزشی خود را اعلام کردند. سپس محققان آن ها را در گروه های کم تحرک، خفیف، نسبتا فعال و فعال دسته بندی کردند و به بررسی توانای نعوظ، ارگاسم، کیفیت و دفعات نعوظ و عملکرد کلی جنسی آنان پرداختند.

فرمول ورزشی مناسب برای عملکرد جنسی و نعوظ بهتر

بر اساس نتایج به دست آمده مردانی که در مجموع ۱۸ بار در هفته به ورزش می پرداختند، عملکرد جنسی و نعوظ بهتری را نشان دادند.  هر دو ساعت ورزش سنگین مانند دویدن یا شنا مساوی با ۳ و نیم ساعت ورزش متوسط یا ۶ ساعت ورزش سبک است.

بر اساس این گزارش مردانی که کم ورزش کرده بودند عملکرد جنسی و نعوظ پایین تری را گزارش می کردند و به بیماری های دیابت، قلبی عروقی و عدم توجه به سیگار و مسائلی از این دست دچار بودند.

سبک مناسب عملکرد جنسی بهتر

محققان می گویند ورزش می تواند به عنوان یک شاخه مهم برای در پیش گرفتن سبک زندگی سالم مورد توجه بیشتری قرار بگیرد، آنان معتقدند هیچ جایگزینی متناسب با ورزش نمی توان در اختیار افراد قرار داده تا زمانی که افراد با درجات پایین ورزش روبرو هستند و با شدت کمتری به ورزش می پردازند ما با شرایط بهتری در مورد عملکرد جنسی و نعوظ بهتر آنان مواجه هستیم. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان