چرا سایکوپات ها در رابطه جذاب تر هستند؟

خط سلامت: چرا سایکوپات ها اینقدر جذاب هستند؟

چرا سایکوپات ها در رابطه جذاب تر هستند؟

سایکوپات ها معتقدند که برتر از دیگران هستند. آنها تصور می کنند که دیگران فقط برای برآوردن نیازهای آنها حضور دارند.

به گزارش خط سلامت جذابیت و دستکاری آنها توانایی آنها را برای دستیابی به اهداف شان بهینه می کند، بنابراین آنها به احتمال زیاد از طریق سازمان ها به سرعت پیگیری می شوند . آنها کنترل شدیدی بر تیم خود دارند که یاد می گیرند پیروی کنند.

روانپریشی به عنوان یکی از صفات تاریک شخصیت انسان شناخته می شود. 

 اگر روانپریشی، به عنوان یکی از صفات تاریک وجود انسان شناخته می شود؛ اما تحقیقات نشان داده است جنبه های از روانپریشی برای برخی افراد جذاب است و احتمال شروع رابطه را افزایش می دهند.

آیا روانپریشی منجر به افزایش جذابیت در روابطه می شود؟

تحقیقات نشان داده است زبان بدن و نحوه صبحت کردن افراد با نمره بالا در صفت روانپریشی، احتمال شروع رابطه را افزایش می دهد. افراد با نمره بالا در صفت روانپریشی در ابتدای رابطه با اشتیاق فراوان به دنبال طرف مقابل خود می روند؛ در حالی که آنها نمی‌توانند ارتباطی عمیق‌ برقرار کنند. افراد با نمره بالا در صفت روانپریشی، پس از مدتی شریک احساسی خود را دورانداختنی یا سزاوار سوء استفاده می دانند.

افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی در روابط با چه چالش‌هایی روبه‌رو هستند؟

علاوه بر روانپریشی، افرادی مبتلا به اختلال شخصیت مرزی تمام تلاش خود را برای نزدیک شدن به طرف مقابل خود انجام می دهند؛اما تلاش این افراد برای پر کردن خلاءهای درونی شان، دیگران را از آنها را دور می کند.

برای افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی، حفظ صمیمیت یک چالش بزرگ است و طغیان های خشم و بدگمانی معمولا در افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی دیه می شود.برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان