رکوردداران طول عمر در دنیا روزانه این 3 چای را می نوشند

خط سلامت: طولانی‌تر زندگی کردن چیزی است که نمی‌توانیم از آن عقب نشینی کنیم. راه‌هایی وجود دارد که حداقل سعی کنیم طول عمر خود را افزایش دهیم. و این چای ها ممکن است یکی از کلیدهای زندگی طولانی تر باشند.

رکوردداران طول عمر در دنیا روزانه این 3 چای را می نوشند
دن بوتنر،  نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و بنیانگذار مناطق آبی ، دریافت که چند منطقه در جهان خانه برخی از طولانی ترین عمر افراد است. او این مناطق را "مناطق آبی" نامید.
به گزارش خط سلامت این مناطق آبی شامل مناطقی در کاستاریکا، یونان، ایتالیا، ژاپن و حتی در کالیفرنیا است. وجه اشتراک آنها چیست؟ همه این افراد سه نوع خاص چای می نوشند. 
چای بیشتر عمر می کند

چای سبز

در ژاپن، در منطقه اوکیناوا، بیشتر چای سبز می نوشند. اوکیناواها انواع سبز را ترجیح می دهند نشان داده شده است خطر بیماری قلبی و چندین سرطان را کاهش می دهد.

چای سبز دارای چندین آنتی اکسیدان و برخی اسیدهای آمینه است که آن را به یکی از سالم ترین چای ها برای نوشیدن تبدیل می کند.

چای گیاهی

در یونان، در منطقه ایکاریا، بیشتر چای های گیاهی می نوشند. ایکاریایی ها دم کرده رزماری، مریم گلی وحشی و چای قاصدک را می نوشند همه گیاهانی که خواص ضد التهابی دارند. ظاهراً وقتی چای گیاهی زیادی می نوشید، خطر زوال عقل یا برخی بیماری های مزمن را کاهش دهید.

یونانی ها چای خود را از گیاهان وحشی درست می کنند که فواید دیگری نیز دارند. چای یونانی ممکن است اثرات مفید خاصی داشته باشد: نعناع وحشی به عنوان راهی برای پیشگیری از التهاب لثه و زخم، رزماری برای درمان نقرس، و درمنه برای بهبود گردش خون.

خار مریم

در ایتالیا، در ساردینیا، چای شیرخار مریم می نوشند.  این نوع چای فواید شگفت انگیزی نیز دارد. به هضم غذا کمک می کند، مواد زائد را از بدن دفع می کند و حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است که بدن به آن نیاز دارد.

اگر می خواهید عمر طولانی تری داشته باشید، ممکن است بخواهید روز خود را با یکی از این چای ها شروع کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان