این پرچم های زرد نشان می دهد همسرتان زیر سرش بلند شده است

خط سلامت: کشف نشانه هایی که ممکن است شریک زندگی شما خواهان طلاق باشد ضروری است.

این پرچم های زرد نشان می دهد همسرتان زیر سرش بلند شده است

مراقب تغییرات در ارتباطات، صمیمیت و رفتار باشید، مانند افزایش مشاجرات، فاصله عاطفی یا رفتار پنهانی . این آگاهی کمک می کند تصمیم بگیرید آیا برای نجات ازدواج خود کار کنید یا برای طلاق آماده شوید.

به گزارش خط سلامت زنان ممکن است به دلایل مختلف علاقه خود را به همسر خود از دست بدهند. این می تواند به دلیل عادی شدن ، عدم ارتباط عاطفی یا درگیری های حل نشده باشد . گاهی اوقات رشد شخصی یا تغییر در اولویت ها نقش دارند.

یک همسر پس از تشکیل زندگی مشترک ممکن است با شریک زندگی خود سرد شود. مشخص شده است انجام برخی رفتارهای خاص از سوی همسر، بی علاقگی او به ادامه زندگی مشترک را نشان می دهد.

تحقیقات نشان داده است انجام برخی رفتارهای خاص از جانب همسر، نشان دهنده این است که او به دنبال فرصتی برای پایان دادن به زندگی مشترک است.

علایم همسری که قصد ترک رابطه را دارد

برخی از علایم همسری که قصد پایان دادن به زندگی مشترک و ترک رابطه را دارد، عبارت است از:

فقدان مکالمه گرم و صمیمی

وقتی یک همسر تمایلی به ادامه زندگی مشترک ندارد، به اشتراک گذاری جزئیات روز خود علاقه ای ندارد. اگر چه یک همسر سرد و علاقه ممکن است مکالمه را ادامه و سوالها را پاسخ دهد اما در ذهن او این فکر می چرخد که مسائل او ربطی به شریک زندگی اش ندارد.

بدون تماس فیزیکی

وقتی یک همسر مترصد فرصتی برای پایان دادن به زندگی مشترک است، از تماس فیزیکی با شریک احساسی خوئ، اجتناب می کند. فقدان تماس فیزیکی با همسر، زنگ خطر ترک بی سر و صدا را در رابطه به صدا در آورید.

کاهش صمیمیت

دلایل متعددی وجود دارد که بی توجهی یک همسر را نشان می دهد. افرادی که قصد ترک یک رابطه را دارند، تمایلی ندارند اطلاعات خود را فاش و در مورد آن صحبت کنند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان