این 8 پرچم قرمز یعنی رابطه تمام شده است

خط سلامت: پایان دادن به یک رابطه پس از گذراندن چند سال زندگی با هم هرگز ساده و آسان نیست

این 8 پرچم قرمز یعنی رابطه تمام شده است

فکر کردن به چیزهای بزرگی که ممکن است باعث پایان دادن به رابطه شود، آسان است.

اما گاهی اوقات این چیزهای کوچک هستند که شروع به پوسیدگی از درون به بیرون می کنند که بیشترین آسیب را ایجاد می کنند.

 رفتار پنهانی بیش از حد

به گزارش خط سلامت آیا تا به حال از شریک زندگی خود چیزی پرسیده اید و پاسخ آنها این است که این سوال را کنار بگذارند؟ این خوب است، به خصوص اگر در یک رابطه جدید هستید و شریک زندگی شما ترجیح می دهد برخی چیزها را خصوصی نگه دارد.

با این حال اگر برای مدتی با هم بوده‌اید، باید اعتماد و صداقت وجود داشته باشد، به خصوص اگر در مورد چیزی است که به طور بالقوه می‌تواند بر روابط شما تأثیر بگذارد. شما شایسته دانستن چیزهای مهم در مورد شخصی که با او هستید هستید.

دائمی دروغگویی می کند

این احتمالاً یکی از بزرگترین پرچم های قرمز در یک رابطه است. اگر با این موضوع ارتباط برقرار کنید، به شما می گوید که باید به رابطه خود پایان دهید.

وقتی همسرتان را می‌بینید که در مورد چیزی دروغ می‌گوید، ممکن است به این دلیل باشد که او پشت سر شما چیزی می‌چرخد.ایجاد اعتماد با کسی که دائماً در حال تخطئه است دشوار است. و بدون اعتماد، واقعاً چه نوع رابطه ای دارید؟

همیشه از نظر عاطفی دور است

برخی از افراد ممکن است برایشان سخت باشد که حرف خود را باز کنند، و تا زمانی که شریک شما این کار را انجام ندهد، می‌تواند به صبر زیادی نیاز داشته باشد. اما اگر احساس می کنید تنها کسی هستید که از نظر عاطفی در دسترس هستید، شراکت شما ممکن است کمی یک طرفه به نظر برسد.

پس از مدتی، ممکن است احساس کنید که تنها کسی هستید که دائماً در تلاش است تا به او نزدیک شود.

هرگز مسئولیت نمی پذیرد و عذرخواهی نمی کند

این می تواند نشانه این باشد که شریک زندگی شما برای غرور خود بیشتر از رابطه شما ارزش قائل است. "ببخشید" می تواند یکی از سخت ترین چیزها برای گفتن باشد.

اما اگر شریک زندگی‌تان همیشه شما را به خاطر چیزهایی که اشتباه می‌کنند سرزنش می‌کند یا از اعتراف به اشتباه خودداری می‌کند، چگونه می‌توانید انتظار داشته باشید که رابطه‌تان را اصلاح کنید؟

این فقط به این معنی است که شریک زندگی شما مسئولیت اعمال خود را نمی پذیرد و این خود می تواند نشانه ای از عدم بلوغ باشد.

 اسرار شما را حفظ نمی کند

وقتی با کسی در ارتباط هستید، انتظار دارید که او آنقدر قابل اعتماد باشد که اسرار شما را حفظ کند، درست است؟ با این حال، برخی از افراد هستند که نمی توانند این چیزها را برای خود نگه دارند و شما احساس می کنید نمی توانید با این اسرار به آنها اعتماد کنید.

گفتن چیزهایی که ترجیح می دهید به دیگران خصوصی بدهید، نشانه آن است که شریک زندگی شما نسبت به احساسات شما بی توجه است. غیرمسئولانه و بد سلیقه است.

هرگز بحث نمی کنید از رویارویی اجتناب می کنید

وقتی می خواهید با شریک زندگی خود در مورد یک موضوع جدی صحبت کنید، حداقل کاری که او می تواند انجام دهد گوش دادن است، درست است؟ این نشان می دهد که آنها واقعاً به آنچه شما برای گفتن دارید اهمیت می دهند.

اما وقتی که شریک زندگی شما عملاً زمانی که باید در مورد چیزی صحبت کنید از روی زمین می افتد، این به شما چه می گوید؟

به نظر می رسد شریک زندگی شما تنها زمانی حضور دارد که همه چیز عالی پیش می رود. اما وقتی کار سخت می‌شود، آن‌ها راه دیگری را طی می‌کنند یا به یک دیوار آجری تبدیل می‌شوند. نه تنها بی ادبی است، بلکه نشانه آن است که آنها نمی توانند به طور سالم با مشکلات روبرو شوند.

ارزش های تان در یک راستا نیست

مهم است که در اوایل هر رابطه ای درباره ارزش ها صحبت کنید، بنابراین بدانید که با هم سازگار هستید. اما، اگر پس از مدتی متوجه شدید که ارزش‌های شما و شریک زندگی‌تان ناسازگار است، می‌تواند یک مشکل بزرگ باشد.

به عنوان مثال، اگر در آینده فرزندانی می‌خواهید و آن‌ها نمی‌خواهند، این موضوع باعث ایجاد یک مشکل بزرگ می‌شود. اگر آنها می خواهند ازدواج کنند و شما به آن اعتقاد ندارید، این یک نقطه گیر خواهد بود. این چیزها همیشه نمی توانند به خطر بیفتند، و از بسیاری جهات، نباید.

تقلب مداوم

خیانت نباید نقطه پایان یک رابطه باشد. این برای خیلی ها یک معامله شکسته است، اما به همان اندازه زوج هایی هستند که بر خیانت غلبه کرده و رابطه خود را قوی تر می کنند.

با این حال، اگر متوجه شده اید که همسرتان دائماً خیانت می کند، این چیزی بیش از بی احترامی و یک خیانت غیرقابل جبران نیست. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان