تست شخصیت/ اولین تصویری که می بینید راز احساسات درونی تان را لو می دهد!

خط سلامت: تست شخصیت انواع مختلفی دارد. برخی از تست های شخصیت دارای پشتوانه علمی هستند ولی برخی دیگر فاقد اعتبار علمی بوده و صرفا جنبه سرگرمی دارند.

تست شخصیت/ اولین تصویری که می بینید راز احساسات درونی تان را لو می دهد!

تست شخصیت انواع گوناگونی دارد.

به گزارش خط سلامت برخی از تست های شخصیت دارای پشتوانه علمی هستند و روانشناسان از آن ها در کارهای درمانی و تحقیقاتی استفاده می کنند. این در حالی است که دسته دیگری از تست های شخصیت پشتوانه علمی ندارند و استفاده از آن ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

تست شخصیت بر اساس تشخیص تصاویر

تست شخصیت بر اساس تشخیص اولین چیزی که در تصویر می بینید، یک آزمون شخصیت سرگرم کننده است. به تصویر نگاه کنید و بگویید در نگاه اول چه چیزی می بینید؟

چهره یک مرد

اگر با نگاه کردن به تصویر فوق، بلافاصله چهره یک مرد را می بینید به احتمال زیاد شما فردی  همدل هستید. شما توانایی قابل توجهی در درک احساسات دیگران و بیان آنها را دارید. با این حال، این ویژگی ها گهگاهی باعث می شود شما احساس بلاتکلیفی و ناتوانی در تصمیم گیری را تجربه کنید.

گوسفند

اگر با نگاه کردن به تصویر فوق، بلافاصله یک گوسفند دیدید نشان دهنده این است که شما تمایل به تفکر عمیق دارید و فردی درونگرا هستید که احساسات خود را غالبا سرکوب می کند.

 چوپان

اگر شما در نگاه اول متوجه چوپان شدید، فردی عمل گرا و سازمان یافته هستید.

شما همچنین احساس مسئولیت پذیری بالایی دارید و به خوبی می توانید در روابط خود حد و مرزها تعیین کنید. 

خانه 

اگر در نگاه اول نظرتان به خانه جلب شد، شما از جمله افرادی هستید که متوجه جزئیات کوچکی می شوید که ممکن است دیگران نادیده بگیرند. این حساسیت نسبت به اطرافتان نشانه خلاقیت بالاست. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان