مدیران قوی از این میانبر استفاده می کنند

خط سلامت: درجا زدن در مسیر پیشرفت ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد.

مدیران قوی از این میانبر استفاده می کنند

درجا زدن در مسیر پیشرفت امکان دارد برای هر فردی اتفاق بیفتد. 

به گزارش خط سلامت اگر قصد دارید به فردی توانمند در حوزه های مختلف زندگی خود تبدیل شوید و به جای متوقف شدن در مسیر پیشرفت از آن عبور کنید، منتظر نباشید تا در یک روز خاص، کوله باری از عوامل انگیزشی به سراغ تان بیاید. لازم نیست در مورد کار درستی که می خواهید انجام دهید بیش از حد فکر کنید، به جای آن سعی کنید در مسیر عمل به اهداف خود گام های عملی بردارید.

زمانی که در یک نقطه از مسیر پیشرفت گیر می کنید!

برخی از افراد درحالی که با گام های کوچک در حال نزدیک شدن به اهداف خود هستند، ناگهان ناامید می شوند و در یک نقطه خاص از مسیر پیشرفت در جا می زنند. 

در اینجور مواقع انجام هرکاری( حتی کارهای کوچک و پیش پا افتاده) بسیار سخت و طاقت فرسا به نظر می رسد. در اینجور مواقع سعی کنید نشخوار فکری نکنید و تنها یک گام، هر چند کوچک در مسیر اهداف خود بردارید.

سعی کنید در رابطه با انتهای مسیر فکر نکنید، چون زمانی که روحیه تان خوب نیست، نمی توانید چشم انداز روشنی برای خود تصور کنید. فقط یک گام به جلو بردارید.

فرهنگ گیر کرده

شکل دیگری از درجا زدن در مسیر پیشرفت که برای کارآفرینان بزرگ اتفاق می افتد، خطر منجمد شدن است.

در این حالت کارآفرینان بزرگ معمولا در سازمان، احساس ناراحتی را تجربه می کنند، جلسات کاری شان پر پیچ و خم می شود و کارهای شان مطابق برنامه پیش نمی رود.

چرا برخی سازمان ها دچار رکود می شود؟

دلایل مختلفی برای درجا زدن در مسیر پیشرفت وجود دارد. برای مثال ممکن است رئیس شرکت با انتخاب اهداف غیرمحتمل و برگزاری جلسات نامنظم موجبات عدم پیشرفت را فراهم کنید.

از طرفی کارکنان یک شرکت ممکن است اعتماد و اطمینان خود را نسبت به مدیر عامل شان از دست بدهند.

چیزی که از آن به عنوان فرهنگ رکود یا انجماد یاد می شود، منجر به کاهش بهره وری، روحیه پایین و حتی از دست دادن کارکنان شود.

چگونه بحران" فرهنگ انجماد" را دور بزنیم؟

اگر مدیر یک شرکت بتواند این ذهنیت را در کارکنان خود جا بیندازد که فقط به گام بعدی خود تمرکز کنند و نگران نتیجه نباشند، قسمت بزرگی از نابسمانی های سازمان برطرف می شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان