تست شخصیت/ شکل صورت ویژگی های شخصیتی پنهان تان را آشکار می کند + ببینید فرم صورتان چه شکلی است ؟

خط سلامت: تست شخصیت شناسی شکل صورت رازها و ویژگی های شخصیت تان را از طریق چهره بازخوانی می کند.

تست شخصیت/ شکل صورت ویژگی های شخصیتی پنهان تان را آشکار می کند + ببینید فرم صورتان چه شکلی است ؟

با تست شخصیت شناسی شکل صورت کشف کنید چگونه شکل صورت شما - چه بیضی، مربع، گرد یا به شکل قلب - بینش های کلیدی را در مورد شخصیت و رویکرد شما به زندگی آشکار می کند.

به گزارش خط سلامت به گفته ژان هانر، متخصص چهره خوانی، شکل صورت می تواند بینش های اساسی در مورد ویژگی های شخصیتی شما و نحوه برخورد با چالش های زندگی را نشان دهد.

تست شخصیت شناسی شکل صورت

  آیا کنجکاو هستید که بدانید اشکال مختلف صورت، اعم از گرد، مربع، بیضی یا قلب، ممکن است نشان دهنده شخصیت شما باشد؟ بیایید بررسی کنیم شکل صورت شما چه چیزی می تواند درباره تان بگوید.

این تست شخصیتی شکل چهره جذاب را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا آنها بتوانند ویژگی های شخصیتی خود را بر اساس شکل صورت شان کشف کنند.

تست شخصیت: شکل صورت شما در مورد شما چه می گوید؟

 

ویژگی های شخصیتی شکل صورت

شماره 1  ویژگی های شخصیتی صورت بیضی شکل

ویژگی های شخصیتی شکل صورت بیضی شکل

اگر صورت بیضی دارید بسیار باهوش، همدل و خوش‌رو هستید و دقیقاً می‌دانید چه بگویید تا دیگران را به سمت خود بکشانید. شما عملی و روشمند هستید و اغلب موفق هستید.

اگرچه بلندپروازانه است، اما کلمات شما مانند عسل است. همیشه می دانید که برای ایجاد احساس خوب در شخص دیگری، چه چیزی را باید بگویید. شما به طور کلی دارای ضریب هوشی بالایی هستید، ایده های زیادی دارید و در دیپلماسی عالی هستید.

شماره 2   ویژگی های شخصیتی  صورت مربعی  

ویژگی های شخصیتی شکل مربع

اگر صورت مربعی دارید،  بسیار فعال هستید و همیشه مشتاق انجام پروژه های بزرگ هستید. شما اغلب در امور مالی و تجارت به دلیل ماهیت رقابتی خود برتر هستید. سرشار از انرژی هستید و استقامت بالایی دارید، ویژگی هایی که عشق شما را برای مقابله با چالش های بزرگ تحریک می کند. همچنین هوش تیز و ذهن تحلیلی دارید.

به عنوان یک فرد تصمیم‌گیر خوب و فردی بسیار رقابتی، یک رهبر طبیعی هستید که حتی در محیط‌های پر استرس آرام و جمع می‌مانید. علاوه بر این، شما عمیقاً در ارزش ها و اعتقادات خود وابسته هستید و می توانید محافظه کار باشید.

 

شماره 3   ویژگی های شخصیتی  صورت قلب  

ویژگی های شخصیتی شکل صورت قلب

اگر فرم صورت قلبی دارید،   قلب بزرگی دارید و عمیقاً مهربان هستید. همچنین دارای ذهنی قوی، بسیار خلاق، جاه طلب و سرشار از انرژی هستید. حافظه دقیق شما جزئیات را واضح و در دسترس نگه می دارد. از نظر اجتماعی بسیار فعال هستید، از کسالت بیزار هستید و همیشه در حال حرکت هستید.

گاهی اوقات، عزم شما برای بیان عقایدتان ممکن است لجبازانه یا زورگو باشد. یک متفکر عمیق هستید و همیشه مشتاق جذب اطلاعات و ایده های جدید هستید. خلاقیت، شهود، اشتیاق و قدرت درونی شما برخی از مشخص ترین ویژگی های شما هستند.

 

شماره 4   ویژگی های شخصیتی  صورت گرد  

ویژگی های شخصیتی شکل صورت گرد

اگر فرم صورت شما گرد است، مهربان، سخاوتمند و فوق العاده مراقب هستید. به عنوان فردی که خوب، شیرین و نرم صحبت می کنید، اغلب شادی دیگران را بر شادی خود ترجیح می دهید و از شما تبدیل به فردی بیش از حد کلاسیک می شوید. با این حال، ویژگی‌های شگفت‌انگیز شما، به دلیل ماهیت سازگاری تان، شما را به یک هدف جذاب برای خودشیفته‌ها تبدیل می‌کند.

به یاد داشته باشید از خودگذشتگی به این معنا نیست که باید نیازهای خود را نادیده بگیرید. همیشه مطمئن شوید که به همان دقتی که برای دیگران انجام می دهید از خودتان نیز مراقبت کنید. بدون شک یکی از خوب‌ترین افرادی هستید که ملاقات می شوید فقط به یاد داشته باشید با خودتان مهربان باشید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان