این شیوه را ترک نکنید شادی از شما رو بر می گرداند

خط سلامت: برای پنج سال متوالی، فنلاند مقام اول را از نظر شادی در اختیار داشته است. فنلاند بر اساس گزارش جهانی شادی، شادترین کشور جهان است. اما راز این خوشبختی چیست؟

این شیوه را ترک نکنید شادی از شما رو بر می گرداند

سه چیز وجود دارد که انجام نگرفتنش باعث افزایش شادی و احساس خوشبختی می شود.

 به گزارش خط سلامت در زیر به 3 عاملی که خوشبختی را دور می کند می پردازیم.

از مقایسه خود دست بردارید

فنلاندی ها خود را با دیگران مقایسه نمی کنند. در واقع، چیز زیادی برای مقایسه وجود ندارد. فنلاندی ها ثروت خود را به رخ نمی کشند. وقتی کسی برای خودش خوب کار می کند، آن را نشان نمی دهد. آنها فقط مانند "مردم عادی" خواهند بود. اگر به شادی خود ببالید، مطمئناً آن را از دست خواهید داد. 

مقایسه بی پایان خود با دیگران در مورد موفقیت، دیگر مشکلی نخواهد بود. پس مانند فنلاندی ها باشید و از تلاش برای مطابقت با موفقیت دیگران دست بردارید.

طبیعت را نادیده نگیرید

فنلاندی ها عاشق طبیعت هستند. در یک نظرسنجی از سال 2021، مشخص شد 87 درصد از فنلاندی ها طبیعت را بخش مهمی از زندگی خود می دانند.

فقط به این دلیل که به آنها آرامش می دهد و باعث آرامش آنها می شود. به همین دلیل است که بسیاری از مردم فنلاند دوست دارند تعطیلات خود را در طبیعت بگذرانند. کمپینگ با تجمل کمتر بهتر است. بنابراین آنها تعطیلات بدون برق یا آب لوله کشی را ترجیح می دهند.

ارتباط نزدیک فنلاندی ها با طبیعت به این دلیل است که فنلاند اخیراً شهری شده است. به این معنی که بسیاری از مردم والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ هایی دارند که در مناطق روستایی زندگی می کردند.

حدود 75 درصد از مساحت کشور پوشیده از فضای سبز و ده درصد دیگر پوشیده از دریاچه ها و رودخانه ها است. این بدان معناست که در هر کجا که زندگی می کنید، همیشه به طبیعت نزدیک خواهید بود. 

اعتماد را نشکنید

یکی دیگر از ویژگی های فنلاندی ها این است که بسیار قابل اعتماد هستند. آنها به یکدیگر اعتماد دارند و صداقت را گرامی می دارند. این بدان معناست وقتی چیزی با ارزش را در فنلاند از دست می دهید، احتمال بازگرداندن آن بسیار زیاد است. فنلاندی ها فقط به دوستان و اطرافیان خود اعتماد ندارند، بلکه به دولت، پلیس و سیاستمداران خود نیز اعتماد دارند.

با آن احساس مسئولیت به وجود می آید. همه نسبت به موفقیت عمومی کشور احساس مسئولیت می کنند و افراد زیادی برای سازمان های داوطلبانه داوطلب می شوند. بنابراین در مورد همه راه هایی که می توانید به جامعه کمک کنید و راه هایی که می توانید فرد قابل اعتمادتری باشید فکر کنید و اطراف خود را با افراد قابل اعتماد احاطه کنید.

اگر به این سه چیز پایبند باشید، ممکن است به اندازه فنلاندی ها خوشحال می شوید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان