در مورد برخورد با خیانت شریک زندگی خود عجله نکنید!

خط سلامت: آیا این طبیعی است که وقتی در یک رابطه هستید از خیانت دلخوری داشته باشید؟

در مورد برخورد با خیانت شریک زندگی خود عجله نکنید!

برای برخی افراد، خیانت شریک زندگی آنها به شخص دیگری به طور خودکار به معنای پایان رابطه است.

به گزارش خط سلامت آنها معتقدند زمانی که شخصی را که دوستش دارند نسبت به شخص دیگری احساس دارد، یک پرچم قرمز واضح است. اما به گفته یک عصب روانشناس، در خیانت کمی تامل کنید .

وحشت نکنید

زمانی که در یک رابطه متعهد هستید و شروع به داشتن احساسات نسبت به شخص دیگری می کنید، می تواند ترسناک باشد. ممکن است شما و شریک زندگیتان به اندازه زمانی که همدیگر را ملاقات کردید عاشق نباشید و برخی از اشتیاق نیز از بین رفته باشد و هنگامی که با شخص دیگری ملاقات می کنید که می توانید با او بخندید و صحبت کنید، ممکن است هیجان انگیز باشد که به یک دلبستگی منجر شود. اما این به این معنی نیست که رابطه شما تمام شده است. 

له شدن زیاد

محققان دریافتند که 69.9 درصد از زنانی که در روابط طولانی مدت عاشقانه و متعهد هستند، با افرادی که شریک زندگی آنها نبوده‌اند، برخورد کرده‌اند. این بدان معناست که اگر به شخص دیگری علاقه داشته باشید یا دوست داشته باشید، کاملا طبیعی است. و هنوز لازم نیست نگران رابطه فعلی خود باشید. دلسوختگی بی گناه شما تنها زمانی به تهدیدی برای رابطه شما تبدیل می شود که به آن عمل کنید.

بنابراین، واقعاً کاری برای انجام دادن در مورد آن وجود ندارد، جز اینکه صبر کنید. اگر هیچ وقت یا انرژی روی این لهو سرمایه گذاری نکنید، به همان سرعتی که ظاهر شد ناپدید می شود. و رابطه شما به همان اندازه قوی خواهد بود که قبل از اینکه از یک میل موقت عصبانی شوید.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان