تعبیرهای روانی مرگ در خواب

خط سلامت: رویاهای مربوط به مرگ ممکن است نشان دهنده یک مبارزه فعلی با غم و اندوه باشد یا نشان دهنده تغییر قابل توجه در زندگی باشد.

تعبیرهای روانی مرگ در خواب

رویای مرگ  همچنین نشان دهنده احساسات پردازش نشده یا نوع دیگری از خداحافظی را تجربه کنند مانند جدایی، ترک شغل یا نقل مکان.

به گزارش خط سلامت لوری لوونبرگ، تحلیلگر رویا، می گوید: رویاهای ما به ندرت واقعی هستند، بلکه به صورت نمادها و استعاره ها صحبت می کنند. مرگ در خواب ممکن است در واقع به معنای مردن نباشد. لوونبرگ می‌گوید در عوض، اغلب نشان‌دهنده تغییر، بسته شدن یک فصل یا پایان زندگی است

رویاهایی درباره مردن

مرگ یکی دیگر از موضوعات رایج رویاها است که می تواند به ویژه نگران کننده باشد. رویاپردازان گاهی اوقات خواب مرگ یکی از عزیزانشان یا حتی مرگ خود را می بینند. تعبیر خواب درباره مرگ منعکس کننده اضطراب در مورد تغییر یا ترس از چیزهای ناشناخته است.

محققان همچنین معتقد هستند خواب دیدن مرگ یکی از عزیزان بازتاب ترس از تغییر است، به ویژه در مورد فرزندان. با بزرگ شدن کودک، ذهن والدین متعجب می شود که نسخه کوچکتر کودک کجا رفته است. بنابراین، رویاهای مردن، نوعی سوگواری برای گذشت زمان را نشان می دهد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان