10 راه برای شناسایی بمب افکن های عشق کاذب

خط سلامت: بمباران عشقی زمانی اتفاق می‌افتد که فردی تمجید و محبت بیش از حد را با سرعتی نامتناسب با مرحله کنونی رابطه‌شان ابراز می‌کند تا سعی کند شخصی را که قرار است به سرعت به او متعهد کند.

10 راه برای شناسایی بمب افکن های عشق کاذب

بمباران عشق در ابتدا می تواند شبیه یک افسانه هیجان انگیز باشد. به خصوص در دوران معاشرت مدرن که بسیاری از مردم با برقراری ارتباط عاطفی یا آسیب پذیر بودن مبارزه می کنند، ممکن است فردی که عاشق بمباران شما باشد احساس یک نفس تازه کند.

به گزارش خط سلامت اگر به نظر می رسد با کسی که دوست دارید در ارتباط هستید و او به دنبال تعهد است، چرا از آن لذت نمی برید؟ مسئله بمباران عشقی این است که شما را در موقعیتی قرار می دهد که از پرچم قرمز چشم پوشی کنید و به هزینه خود روی یک فانتزی رابطه تمرکز کنید.

وقتی کسی دوست دارد شما را بمباران کند، شما فقط چیزی را می بینید که او می خواهد شما را ببینید. معمولاً یک نما با دقت تنظیم شده است، که به شما دید دقیقی از اینکه رابطه با این شخص واقعاً چگونه خواهد بود، نمی دهد.  

اگر با فرد جدیدی قرار می گیرید، 10 علامت هشدار دهنده زیر را در نظر بگیرید که نشان می دهد ممکن است شخصی به شما حمله کند.

سرعت احساس 

وقتی در مورد شخصی جدید هیجان زده هستید، آسان است که در هیجان همه چیز غرق شوید که می تواند باعث شود در یک زمان مهم علائم هشدار دهنده مهم و پرچم های قرمز را نادیده بگیرید.

 آنها در حال ساختن در آینده هستند

وقتی هنوز در مراحل اولیه آشنایی با کسی هستید و او در حال برنامه ریزی برای آینده شما است می تواند یک احساس امنیت کاذب ایجاد کند می خواهید روی فرد مقابل تمرکز کنید نه پتانسیل او.

اینها چند نمونه از جملات که نشان دهنده جعلی بودن مراحل اولیه قرار ملاقات هستند:

خیلی هیجان زده هستم که بقیه زندگی مان را با هم بگذرانم.

یک خانواده شگفت انگیز خواهیم داشت.

اطرافیان نسبت به سرعت رابطه شما ابراز نگرانی کرده اند

هرکسی تجربیات و ترجیحات متفاوتی در رابطه دارد با این حال، وقتی افرادی که به آنها اعتماد دارید و به آنها اهمیت می‌دهید،  شروع به ابراز نگرانی در مورد سرعت رابطه جدیدتان می‌کنند، مهم است که برای تأمل در مورد نگرانی‌های آنها و همچنین اینکه آیا ممکن است چیزی را که شما نمی‌بینید می‌بینند، وقت بگذارید.

 آینه شما هستند

Mirroring یک تاکتیک دستکاری است که بمب افکن های عشق از آن استفاده می کنند که شامل تقلید از ارزش ها و علایق اصلی شما در تلاش برای نزدیک شدن به شما و متقاعد کردن تان در مورد سازگاری آنها با شما است.

کنجکاوی در مورد نیازها و علایق شما یک ویژگی عالی در شریک زندگی است، اما مهم است که تفاوت بین کسی که واقعاً در مورد شما کنجکاو است و همچنین در مورد خود به اشتراک می‌گذارد در مقابل کسی که به دقت پاسخ‌های شما را مطالعه می‌کند و آنچه را که به شما می‌دهد بازتاب می‌دهد، مهم است. 

اگر به نظر می‌رسد فردی که با او قرار می‌گذارید از همه کارهایی که شما انجام می‌دهید خوشش می‌آید و می‌گوید همان سبک زندگی شما را می‌خواهد، مهم است که ببینید آیا اقدامات او با آنچه به شما می‌گویند همسو است یا خیر.

آنها شما را با ژست های عاشقانه بزرگ پر می کنند

ژست‌های عاشقانه بزرگ مانند بردن شما در یک تعطیلات خودجوش یا خرید هدایای مجلل می‌توانند هیجان‌انگیز باشند. با این حال، اگر این حرکات بزرگ با مرحله رابطه شما مطابقت ندارد و به نظر می رسد که به جای زندگی واقعی در یک برنامه دوستیابی تعلق دارد، مراقب باشید طرف مقابل ممکن است بهترین نیت را نداشته باشد و ممکن است تلاش کند روند این رابطه را تسریع کند. 

 تلاش شما برای کاهش سرعت با مقاومت روبرو می شود

اگر از سرعت رابطه احساس ناراحتی می‌کنید و می‌خواهید سرعت را کم کنید، به نحوه پاسخ طرف مقابل تان دقت کنید. آیا دفاعی هستند؟ پاسخ آنها می تواند بسیار گویای این باشد که آیا قصد آنها این است که نیازهای شما را در نظر بگیرند یا فقط روی آنچه می خواهند متمرکز هستند.

 آنها از شما تعریف و تمجید بیش از حد می کنند 

وقتی کسی دوست دارد هدف محبت خود را بمباران کند، هدفش ایجاد یک پیوند عمیق به سرعت است و برای انجام این کار تمام راه ها را از بین می برد. به تعریف و تمجیدهایی که دریافت می کنید توجه کنید. 

مثالی از تحسین بیش از حد یک بمب افکن عشقی که ممکن است در اوایل انجام دهد این است که بگوید "شما باورنکردنی ترین فردی هستید که تا به حال دیده ام" یا "تو عالی هستی که با هیچ کس قابل مقایسه نیست."

ابراز محبت آنها با مرحله فعلی رابطه نامتناسب است

اگر یک بمب افکن عاشق به شما بگوید که شما را دوست دارد یا جملاتی مانند "قبلاً در مورد کسی چنین احساسی نداشتم" یا "زندگی من بدون تو بی معنی خواهد بود" در چند هفته اول ملاقات، با احتیاط ادامه دهید. این عبارات ممکن است نشان دهنده این باشد که آنها در تلاش برای سرعت بخشیدن به اتصال شما هستند.

 انتظار تماس زیاد 

یک بمب‌افکن عشقی می‌خواهد شما را سریع قفل و منزوی کند با تماس‌های مکرر شما را تحت تأثیر قرار دهد، که جای کمی برای چیزهای دیگر در زندگی شما باقی می‌گذارد. این کار به دو صورت عمل می کند: اول اینکه به سرعت با شما پیوند عمیقی برقرار می کنند و دوم اینکه شما را منزوی می کنند به طوری که اگر دیگران در مورد رابطه شما ابراز نگرانی کنند، پایان دادن به آن برای شما سخت تر خواهد بود زیرا قبلاً عمیقاً سرمایه گذاری کرده اید.

 آنها شما را می سازند تا را خراب کنند

بمب‌افکن‌های عشق در ابتدا شما را ایده‌آل می‌کنند در حالی که سعی می‌کنند به سرعت توهم نزدیکی ایجاد کنند. با این حال، هنگامی که آنها بدانند شریک زندگی آنها به طور کامل در رابطه سرمایه گذاری شده است، رنگ واقعی آنها شروع به نمایان می کند. هنگامی که سوئیچ برگردانده می شود، آنها شروع به انتقاد می کنند و از طرف مقابل خود را نادیده می گیرند و هدفشان این است که عزت نفس خود را در طول زمان از بین ببرند تا کاملاً تحت کنترل باشند.

در حالی که ممکن است شخصی در مورد شما هیجان زده باشد و برخی از این رفتارها را بدون قصد بمباران عشقی انجام دهد، می خواهید به این که این رفتارها چه احساسی در شما ایجاد می کند توجه کنید و مشاهده کنید که آیا الگوی رفتاری وجود دارد که باعث می شود نیت آنها را زیر سوال ببرند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان