از این 8 پله خود را بالا بکشید تا...

خط سلامت: تغییر در زندگی چگونه ایجاد می شود؟ این سوال اساسی اغلب افراد است که در پی رسیدن به پاسخ آن تلاش های زیادی کرده اند.

از این 8 پله خود را بالا بکشید تا...

جردن پیترسون روانشناس بالینی و مولف و صاحبنظر کاندایی 8 درس بزرگ رابرای تغییر در زندگی عنوان می کند.

به گزارش خط سلامت دراینجا با این درس ها که می تواند افق جدیدی در زندگی همه ما باز کند آشنا می شویم.  

 غلبه بر اهمال کار

اهمال کاری شما را در حد متوسط نگه می دارد. این فقط مغز شماست که برای صرفه جویی در انرژی ،شما را به اهمال کاری و تعویق کارها تشویق می کند. چیزی را که نمی خواهید تبدیل شوید، تمرین نکنید. هر چیزی را که اجازه دهید برنده شود، رشد می کند.

یک ستاره را هدف بگیرید

 بالاترین خوبی را که می توانید تصور کنید، هدف بگیرید. اولین تلاش شما نباید کامل باشد. همانطور که به سمت آن حرکت می کنید، برای شما شفاف تر خواهد شد.

از رشد و تغییرات کوچک استقبال کنید

 تغییرات کوچک، زندگی را تغییر خواهد داد. یک هدف را انتخاب کنید .  آن را مهندسی معکوس کنید .  آن را به کارهای کوچک تقسیم کنید سپس هر روز اجرا کنید تا به جایی که می خواهید، برسید.

احساس مثبت

دوپامین زمانی ترشح می شود که به سمت یک هدف مطلوب می رویم. هر چه هدف بزرگتر باشد، دوپامین بیشتری آزاد می‌شود. بنابراین هدف بزرگ در نظر بگیرید، آن را به کارهای کوچک روزانه بشکنید و دوپامین را روزانه درو کنید.

اضطراب یک توهم است

وقتی با اضطراب مقابله نکنی رشد می کند. اما وقتی این کار را می کنید ناپدید می شود. قبل از اینکه به دهکده شما بیاید، اژدها را در لانه خود بکشید. با ترس های خود مقابله کنید.

موفقیت را طراحی کنید

 باید هدف خود را روشن کنید.  می خواهم چه کسی شوم؟  می خواهم به چه چیزی برسم؟  می خواهم چه کار کنم؟ موفقیت یک خط باریک است، بنابراین شما به طور تصادفی در آن قرار نخواهید گرفت. تعریف کنید که موفقیت برای شما چگونه به نظر می رسد و آن را بنویسید.

به همه اعتماد نکن

 مراقب باشید خبرهای خوب را با چه کسانی به اشتراک می گذارید. همه برای شما خوشحال نخواهند شد. فقط اخبار خوب را با افراد خوب به اشتراک بگذارید. در سکوت کار کنید و برنده شوید.

تمرکز منجر به تعالی می شود

یک هدف را انتخاب کنید سپس تا جایی که می توانید تلاش کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد. تصور کنید که چه کسی می‌توانید باشید و تنها به آن هدف بپردازید. روی اینکه چه کسی می توانید باشید تمرکز کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان