8 نشانه که شریک زندگی تان شما را بی نهایت دوست دارد

خط سلامت: رابطه سالم چه رابطه ای است؟ آیا بیش از حد حرکت یکی از طرفین به سمت دیگری و فداکاری کردن به حفظ رابطه کمک می کند؟

8 نشانه که شریک زندگی تان شما را بی نهایت دوست دارد

شما آنقدر به شریک زندگی خود اهمیت می دهید که دیگر نمی توانید زندگی خود را بدون آنها تصور کنید، حاضرید برای حفظ آنها فداکاری کنید و برای شکوفا شدن رابطه خود هیجان زده هستید. اما آیا او هم همین احساس را دارد؟

به گزارش خط سلامت در اینجا 8 نشانه وجود دارد که نشان می دهد شریک زندگی شما عمیقاً شما را دوست دارد.

آنها به شما گوش می دهند

اگر طرف مقابلتان عمیقاً شما را دوست داشته باشد، متوجه خواهید شد به کلماتی که از دهان شما بیرون می آید توجه می کند.انگار به تک تک کلماتت آویزان هستند. آنها واقعاً می خواهند درباره شما بیشتر بدانند. آنها جزئیات کوچکی را که شاید یک بار ذکر کرده‌اید به خاطر می‌آورند و متعهد می‌شوند چیزهایی را که برای شما مهم به نظر می‌رسد را به خاطر بسپارند. این بازتابی از ارتباط عمیق آنها با شما است.

آنها برای شما وقت می گذارند

شریک زندگی شما فقط از این قانون پیروی نمی کند، بلکه قدم های بیشتری را طی می کند. آنها به طور منظم چک می کنند، هر زمان که ممکن است با شما وقت می گذرانند، و زمانی که به حمایت آنها نیاز دارید در آنجا هستند.  آن‌ها مطمئن می‌شوند که می‌دانید فقط یک پیام کوتاه با شما فاصله دارند، و زمانی که قادر به دیدن شما نیستند، سعی می‌کنند آن را جبران کنند.

 آنها به مرزهای شما احترام می گذارند

شریک زندگی شما نمی خواهد تمام وقت خود را با شما بگذراند. آنها درک می کنند که شما زندگی خود را دارید و از تلاش شما برای اثبات استقلال خود ناراحت نیستند. زمان تنهایی در یک رابطه مفید است زیرا شما را قادر می سازد تا در فعالیت های مراقبت از خود شرکت کنید . علاوه بر این، از ایجاد رنجش جلوگیری می کند.

آنها از اهداف شما حمایت می کنند

شریکی که عمیقاً شما را دوست دارد از اهداف شما حمایت می کند، مهم نیست که چقدر از نظر آنها احمقانه به نظر می رسد.

روانشناسان بیان می کنند که حمایت عاطفی و عملی در یک رابطه سالم ضروری است و به طور قابل توجهی بر احتمال دستیابی هر دو طرف به اهدافشان تأثیر می گذارد.

آنها به شیوه خود محبت نشان می دهند

در حالی که همه یک زبان عشق اصلی دارند، برخی افراد با چند یا همه آنها طنین انداز می شوند. هنگامی که شما و شریک زندگی تان زبان های عشق متفاوتی دارید، در ابتدا می تواند چالش هایی را در درک نیازهای یکدیگر ایجاد کند. آنها به روش خود به شما محبت نشان می دهند چه به این معنی باشد که دست شما را در جمع بگیرند یا صبح برای شما قهوه درست کنند .

وقتی مهم است به جای فرار می جنگند

بر اساس روانشناسی، دعوا می تواند زوج ها را به هم نزدیکتر کند. صرف نظر از اینکه چقدر شما و هموطنان نسبت به یکدیگر دیوانه هستید، اختلاف نظرها همچنان ظاهر خواهد شد. وقتی این اتفاق می‌افتد، نحوه واکنش شریک زندگی‌تان نشان می‌دهد که چقدر در رابطه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. هنگامی که یک شریک مایل به درگیری است، نشان می دهد که آنها به رابطه اهمیت می دهند و مشتاق حل مسائل اساسی هستند.

 آنها در مورد آینده صحبت می کنند

نشانه بزرگی از اینکه شما عاشق کسی هستید این است که می خواهید آینده ای را با او برنامه ریزی کنید. با پیروی از این منطق، می‌توانید با ارزیابی اینکه آیا شریک زندگی‌تان برای مدت طولانی در آن کار است، بگویید که آیا شریک زندگی‌تان عمیقاً شما را دوست دارد یا خیر.

آنها به شما احساس ارزشمندی می دهند

نشانه بزرگ دیگری که نشان می دهد شریک زندگی شما عمیقاً شما را دوست دارد این است که شهود شما چنین می گوید.

شما احساس قدردانی می کنید و می توانید بگویید که از بودن شما خوشحال است. طبق روانشناسی، پذیرفتن شریک زندگی خود به همان شکلی که هستند، بخش بزرگی از این است که او احساس ارزشمندی کند. اگر شریک زندگی شما احساسات عمیقی نسبت به شما نداشته باشد، به خود زحمت نمی دهد که به شما نشان دهد چقدر برای او مهم هستید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان