اگر این 19 پرچم قرمز را دیدید به رابطه خود پایان دهید

آیا ارتباط عاطفی و صمیمیت فیزیکی از بین رفته است؟ آیا هنوز عاشق شریک زندگی خود هستید؟ اگر این سوالات را از خود می کنید باید جدی تر به رابطه تان نگاه کنید.

اگر این 19 پرچم قرمز را دیدید به رابطه خود پایان دهید

وقتی با کسی وارد یک رابطه عاشقانه می شوید، انتظار شکست ندارید. امید زیادی دارید و مشتاقانه منتظر آینده ای امیدوار کننده با کسی هستید که عاشقش شده اید. انتظار ندارید تشخیص دهید چه زمانی باید یک رابطه طولانی مدت را پایان دهید، زیرا هرگز پایان آن را نمی بینید.

به گزارش خط سلامت اما همه روابط به خوبی پیش نمی روند، حتی اگر شما دو نفر برای یکدیگر عالی به نظر می رسید. با گذشت زمان، ممکن است متوجه شوید این شخص برای شما مناسب نیست، یا این رابطه سمی شده است و نمی توانید راهی برای بهبود اوضاع پیدا کنید.

دانستن زمان پایان دادن به یک رابطه همیشه کاری سخت است زمانی که ذهن پر از امید و عشق است اما مهم است بدانید چه زمانی باید از شریک زندگی خود جدا شوید و ادامه دهید.

برخی از روابط به پایان می رسد

هر رابطه ای فراز و نشیب های خود را دارد، بدون اینکه همه چیز به آشفتگی تبدیل شود. اما زمانی که فرودها از فرازها بیشتر است، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به پایان دادن به رابطه فکر کنید.

هر رابطه ای می تواند دوران سختی را پشت سر بگذارد و بهتر از همیشه ظاهر شود. چگونه می توانید تشخیص دهید که این مشکل چیزی بیش از سقوط است؟

مهم است بدانید چه زمانی زمان حرکت فرا رسیده است و با آن مشکلی نداشته باشید. همه روابط دوام ندارند.

ترک رابطه با کسی که هنوز دوستش دارید کار آسانی نیست، اما این که خودتان را در اولویت قرار دهید و بدانید چه زمانی باید کنار بروید، مهم است.

یک نمونه کلاسیک

عشق ممکن است گاهی کور باشد، اما نباید در اکثر مواقع کور بماند. وقتی عاشق کسی هستید، به راحتی می توانید از عیوب او بگذرید و روی نکات بهتر او تمرکز کنید.

در ابتدا، به راحتی می توان گفت شریک زندگی شما برای بهتر شدن تغییر خواهد کرد، آنها یاد خواهند گرفت، یا اینکه عشق واقعی قوی است.

با این حال، زمانی فرا می رسد که متوجه خواهید شد شریک زندگی شما به یادگیری اشتباهات خود نزدیک نیست و به نظر می رسد که هیچ امیدی برای تغییر وجود ندارد.

در نهایت خواهید آموخت عشق نمی تواند نقص های بزرگ شخصیت را درمان کند.

نشانه های پایان دادن به رابطه

آیا در عشق خوشحال هستید یا ناراضی؟ در اینجا چند نشانه واضح وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بفهمید آیا در رابطه ای هستید که ارزش نگه داشتن دارد. آیا می توانید حداقل با تعدادی از این نشانه ها در رابطه خود ارتباط برقرار کنید؟

همه ما در مورد فداکاری ها و تحمل درد آستانه های خود را داریم به این امید که اوضاع در رابطه بهتر شود.

اما اگر احساس می کنید که در حال جنگیدن در یک نبرد بازنده هستید در حالی که سعی می کنید شادی را به عشق خود وارد کنید، از خود بپرسید آیا این نشانه ها را در زندگی عاشقانه خود می بینید یا خیر.

جرقه گم شده است

دیگر نمی دانید چرا در این رابطه هستید. عاشقانه ها از دست رفته است، هیچ شیمی یا همراهی بین شما دو نفر وجود ندارد و هر دو فقط بدون هیچ دلیل خاصی در زندگی یکدیگر وجود دارید. وقتی جرقه از بین رفت، وقت آن رسیده که ادامه ندهید.

 در حال صدمه زدن هستید

مدام دچار سوء تفاهم، آسیب دیده یا عصبانی هستید. گاهی اوقات، حتی نمی دانید چرا، اما فقط فکر کردن به شریک زندگی تان شما را آزار می دهد.

سوء استفاده عاطفی

شریک زندگی شما از شما استفاده می کند، درک شما را دستکاری می کند ، مهم نیست که چقدر با او خوب باشید. تمام بخشش‌ها را انجام داده‌اید، به این امید که شریک زندگی‌تان ببیند که چقدر فداکار و دوست‌داشتنی هستید. امیدوارید آنها روزی برای بهتر شدن تغییر کنند. به احتمال زیاد این کار را نخواهند کرد.

 آینده ای نمی بینید

از رابطه خود راضی و خوشحال هستید. اما هر بار که سعی می کنید ببینید رابطه شما به کجا می رود، ذهن تان به شما می گوید رابطه شما آینده ای ندارد و به همان اندازه که سعی می کنید فردایی عالی را تجسم کنید، نمی توانید شریک زندگی خود را به عنوان یک عاشق طولانی مدت ببینید.

این یکی از بزرگترین نشانه هایی است که زمان ترک رابطه فرا رسیده است.

شریک زندگی درگیر زندگی نیست

وقتی یکی از طرفین به اندازه کافی برای ایفای نقش فعال در زندگی نیمه دیگر خود اهمیتی قائل نیست و حتی سعی نمی کند زندگی را درک کند، این به معنای هیچ چیز خوبی نیست.

آنها از نظر عاطفی درگیر و در دسترس نیستند.

 دیگر نمی توانید به آنچه شما را کنار هم نگه می دارد فکر کنید

آیا شما در این رابطه فقط به عنوان چمدانی هستید که هر دو شما را در کنار هم نگه می دارد؟ شاید دیگر نتوانید مشخص کنید چه چیزی شما را کنار هم نگه می دارد. فقط به دلیل عادت آنجا هستید.

 اعتماد عمیق وجود ندارد

دیگر به شریک زندگی خود اعتماد ندارید. ممکن است دلیل واقعی برای عدم اعتماد وجود داشته باشد، یا شاید هر دو شما فقط انتظارات متفاوتی از یکدیگر در مورد اعتماد و اعتقاد به یکدیگر داشته باشید. اما اگر بر همه اینها غلبه نکنید، عشق بیشتر محو خواهد شد.

زندگی متفاوتی دارید

هیچ مکالمه معناداری بین تان وجود ندارد. چیزی جز صحبت های کوچک ندارید زیرا خارج از رابطه تان، ارزش ها، بینش و انتظارات شما از زندگی کاملاً با دیدگاه های شریک زندگی تان متفاوت است. همچنین، هیچ یک از شما ابتکار عمل برای یافتن نقاط مشترک را نداشته اید.

هر بحثی شما را به نقطه اول برمی گرداند

دعوای بزرگی دارید .اگر همین مسائل زندگی را دچار رکود کند و مانع از پیوند هر دو شما به عنوان یک زوج شود، آیا می توانید به عنوان یک زوج تکامل پیدا کنید؟

کنترل رفتار

افراد با شخصیت ناایمن همیشه با شریک زندگی خود روبرو نمی شوند. در عوض، آنها از دستکاری، پرخاشگری و رفتارهای کنترلی ظریف استفاده می کنند تا شما را به این باور برسانند که حق با شماست و شما اشتباه می کنید.

قبل از اینکه متوجه شوید، احساس می کنید گم شده اید و تنها هستید زیرا همه دوستان خود را از دست داده اید. آن‌ها هر کاری را که انجام می‌دهید کنترل می‌کنند بدون اینکه شما متوجه شوید.

اگر متوجه می‌شوید که بر اساس خواسته‌های همسرتان رفتار می‌کنید، وقت آن است که راه خود را جدا کنید تا بتوانید خود را در مسیر درست قرار دهید.

 برای شریک زندگی خود احساس اهمیت نمی کنید

شریک زندگی شما دائماً برای راضی کردن شخص دیگری فقط برای تحت تأثیر قرار دادن آنها و جلب نظر او زیاده روی می کند. اما آنها هرگز چنین کاری را برای شما انجام نمی دهند.

در نهایت، شما فقط احساس می کنید که اصلاً مهم نیستید و این باعث می شود همه چیز را در مورد رابطه خود زیر سوال ببرید. آیا زمان حرکت فرا رسیده است؟

شریک زندگی شما همیشه عیوب تان را انتخاب می کند

شریک زندگی شما باعث می شود که دائماً در رابطه احساس بی کفایتی کنید. با شما طوری رفتار می کنند که انگار به اندازه کافی خوب نیستید و هیچ وقت در کاری که انجام می دهید خوبی را پیدا نمی کنند.

شما را از نظر عاطفی می شکنند و همیشه انتظار دارند که بخاطرشان تغییر کنید زیرا از نظر آنها به اندازه کافی خوب نیستید. حقیقت این است که به اندازه کافی خوب هستید و باید این را نشانه ای از پایان دادن به رابطه خود بدانید.

دیگر از همراهی آنها لذت نمی برید

از گذراندن وقت با شریک زندگی خود می ترسید، مگر اینکه افراد دیگری در گروه باشند. هر بار که مجبور می شوید زمان *کیفی* را با هم بگذرانید، باعث می شود احساس ناراحتی کنید و انگار چیزی برای صحبت ندارید.

 عدم احترام وجود دارد

آیا به شریک زندگی خود به عنوان یک فرد احترام می گذارید؟ آیا شریک زندگی تان به شما احترام می گذارد؟ برای کارآمد کردن یک رابطه، احترام به یکدیگر نقش بسیار مهمی دارد.

اگر برای همدیگر احترام قائل نباشیم، یا یک نفر به دیگری احترام نگذارد، مطمئناً هیچ امیدی به آینده نیست.

مشاجره بسیار زیاد است

این کاملا طبیعی است که زوج ها گهگاه با هم بحث کنند. در واقع، سالم است و بخشی از یک رابطه عاشقانه *تا حدی*. اما، وقتی هر روز هفته با آرامش کمی مبارزه می کنید، مشکلات بزرگتری در بازی وجود دارد.

مشاجرات شما هرگز نباید آنقدر زیاده‌روی شود که برای گذراندن روز با شریک زندگی خود دچار مشکل شوید. این می تواند منجر به افزایش استرس شود و در نهایت بر سلامت شما تأثیر منفی بگذارد.

وقتی دعوا می کنید، همیشه در مورد چیزهای بیهوده است

فقط این نیست که اختلاف نظرهای زیادی دارید، بلکه چیزهایی که در مورد آنها بحث می کنید واقعاً مهم نیستند. شاید یکی از شما فراموش کرده است که زباله ها را بیرون بیاورد یا ظرف ها را نشویید. شاید یکی از شما کمی دیرتر از حد معمول به خانه آمده باشد.

چیزهای کوچک شروع به بحث های بزرگ می کنند، و این خوب نیست. اگر هیچ یک از شما مایل به تلاش فعالانه برای حل این مشکل نیستید، احتمالاً زمان آن فرا رسیده است که ادامه دهید.

 از شریک زندگی خود بیش از حد دلخورید 

آیا صدای جویدن بیش از حد بلند آنها شما را آزار می دهد تا جایی که مجبور شوید اتاق را ترک کنید، پاهای خود را کوبیده و آنها را مسخره کنید؟ آره؟ سپس ممکن است نشانه ای برای پایان دادن به یک رابطه باشد.

اگر واقعاً به او اهمیت می‌دهید، باید بخواهید که در کنار همسرتان باشید، نه اینکه هر بار که وارد اتاق می‌شوند، به سمت دیگری بدوید. اگر شما هستید، پس احتمالا مشکل عمیق تری وجود دارد.

چیزهایی که قبلاً برایتان جذاب بود، دیگر شما را جذب نمی کنند

شاید قبلاً فکر می کردید نحوه لبخند زدن آنها فوق العاده زیبا است، اما اکنون هیچ جذابیتی در آن نمی بینید. شاید این واقعیت را که آنها از ورزش لذت می‌برند واقعاً دوست‌داشتنی می‌دانید، اما این روزها شما را آزار می‌دهد.

کارهایی که انجام می‌دهند و همیشه انجام داده‌اند، بخشی از آنچه هستند هستند. اگر متوجه شدید که چیزی در مورد آنها دوست ندارید، دیگر به آنها علاقه ندارید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان