این 6 علامت نشانه خیانت مخفیانه است

خط سلامت: خیانت پدیده ای که این روز ها دامن خیلی از رابطه ها را گرفته است و نمی گذارد که دو طرف رابطه ذهنیت آرامی را تجربه کنند.

این 6 علامت نشانه خیانت مخفیانه است

خیانت و فکر خیانت یکی از مسائلی است که در دنیای رابطه زوجی دغدغه زیادی را بین زن و شوهرها ایجاد کرده است.

به گزارش خط سلامت بر اساس روانشناسی، در اینجا 6 نشانه وجود دارد که شریک زندگی شما به طور مخفیانه به این رابطه پایان می دهد.

 دیگر زمان با کیفیت را با هم ندارند

 گذراندن وقت با دیگران مهم است. مارک تراورز، دکترای روانشناسی، می گوید : با این حال، درک این نکته ضروری است که بین «زمان کمیت» و «زمان کیفیت» تمایز وجود دارد.

او ادامه می‌دهد: زمان باکیفیت یعنی توجه بی‌نظیر به شریک زندگی‌تان، چه در حال پیاده‌روی، تماشای فیلم یا به سادگی کنار هم نشسته باشید. این بخش مهمی از هر رابطه است و برای حفظ صمیمیت ضروری است.

زمان با کیفیت در هر رابطه عاشقانه به قدری ضروری است که لحظه ای که ریشه کن می شود، لحظه ای است که یک رابطه شروع به پایان می کند.

و این به این دلیل است که زمان با کیفیت نحوه ایجاد و پرورش حس دوستی است. دوستی بیش از هر چیز بستر یک رابطه طولانی مدت است.

اگر به نظر می رسد شریک زندگی شما دیگر علاقه ای به حفظ آن حس دوستی ندارد از شما در مورد روزتان نمی پرسند، برنامه قرار ملاقات ندارد و به کار یا سرگرمی های شما علاقه ای ندارند به این معنی است که به طور مخفیانه از کل رابطه دور شده است.

به عنوان کسی که دقیقاً در چنین موقعیتی قرار گرفته است (یعنی شریک سابقم دیگر تلاشی برای برقراری ارتباط عاطفی و فکری با من نداشته است)، می دانم چقدر دردناک است که بفهمم شخصی که بیش از همه دوستش دارید دیگر در رابطه فعال نیست. در چیزی که شما دو نفر با هم ساخته اید. اما این اولین قدم به سوی آزادی است.

جادوی حرکات کوچک عشقی از بین رفته است

ممکن است فکر کنید شریکی که در روز تولد شما یک سورپرایز بزرگ ترتیب می دهد یا سالی یک بار شما را به یک تعطیلات گران قیمت می برد، واقعاً شما را دوست دارد، اما حقیقت این است که عشق در جزئیات است.

همانطور که متخصص برجسته در مطالعه احساسات، دکتر Aaron Ben-Zeév، می گوید : در عشق پایدار واقعی، اقدامات کوچک مثبت مداوم محور هستند. جعل کردن ژست های عاشقانه یکباره آسان تر است.

البته این بدان معنا نیست که حرکات بزرگ ذاتا بد یا جعلی هستند. با این حال، اهمیت اعمال کوچک محبت آمیز را در زندگی روزمره برجسته می کند.

در اینجا یک مثال برای شما آورده شده است. وقتی من و همسر سابقم عاشق شدیم، هر بار که خودش چای درست می کرد از من می پرسیدآیا می خواهم یک فنجان چای بخورم؟

این نشان می داد او واقعاً می خواهد به من احساس خوشحالی و مراقبت بدهد. تا اینکه از انجام همه این کارها دست کشید، یعنی. با گذشت زمان، جادوی این حرکات کوچک ناپدید شد تا اینکه کاملاً از بین رفت. من آن را در طول سال ها مطرح کردم، اما وعده ها و برنامه های او در نهایت هرگز نتوانست از مکالمات ما گذشته و وارد دنیای واقعی شود.

و این به این دلیل است که او دیگر نمی خواست آن کارها را انجام دهد. او از آن گذشته بود و من نتوانستم بی میلی او را برای آنچه که بود ببینم.

 کمتر از شما محافظت می کنند

اول از همه این را بگویم که محافظت و تملک وسواسی بسیار ناسالم است و باید از آن پرهیز کرد. با این حال، کمی محافظت در اینجا و آنجا به ما نشان می دهد که شرکای ما واقعاً به ما اهمیت می دهند.

آنها ممکن است به شما بگویند وقتی دیر شب به خانه رسیدید برای آنها پیامی ارسال کنید تا مطمئن شوید که خوب هستید،  یا وقتی مریض هستید از شما مراقبت کنند.

آن‌ها ممکن است در موقعیت‌های سخت از شما دفاع کنند، به‌جای اینکه شما را سوار اتوبوس کنند یا در تعطیلات عینک مطالعه‌تان را بیاورند . سپس این نوع حرکات محافظتی شروع به تبخیر شدن می کنند.

من هنوز لحظه ای را به یاد دارم که به من ضربه زد که شریک سابقم دیگر آنطور که قبلاً به من اهمیت نمی داد.

اواخر شب بود  که با اتوبوس رسیدم  و به او پیام دادم آیا می‌تواند تا ایستگاه اتوبوس بیاید؟ محله امن‌ نبود و من کمی می ترسیدم.

او به من گفت فقط 10دقیقه پیاده روی است. فقط چند ماه قبل، او بلافاصله این کار را کرده بود. احساسات او نسبت به من دیگر یکسان نبود.

 قول هایی می دهند که به آن عمل نمی کنند

به گفته رندی گونتر، روانشناس، دکترا ، "شریک های صمیمی باید به یکدیگر اعتماد کنند تا یک رابطه شکوفا شود. ایمان آن‌ها به وعده‌های یکدیگر و پیگیری بعدی آن چیزی است که ایمان آن‌ها را در رابطه و به یکدیگر حفظ می‌کند.

ممکن است فکر کنید که قابل اعتماد بودن چیزی جز یک ویژگی شخصیتی نیست، اما وقتی به مراحل ابتدایی رابطه عاشقانه خود فکر می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که شریک زندگی شما نشان داده به قول های خود عمل می کند.

بالاخره سعی می کرده شما را تحت تاثیر قرار دهد. واقعاً تلاش کرده با گذشت زمان، اما، این تلاش کاهش یافته و اکنون ... اینجا هستیم.

قابلیت اطمینان فقط کیفیتی نیست که برخی افراد دارند و برخی دیگر ندارند. اقدامی است که به موضوع بسیار مهمتری اشاره می کند: نشان می دهد چقدر به دیگران اهمیت می دهیم.

اگر شریک زندگی شما نمی خواهد شما را ناامید کند، تمام تلاش خود را می کند تا به وعده های خود عمل کند. واقعاً به همین سادگی است.

به نظر می رسد به همه چیز غیر از شما علاقه مند است

شریک زندگی شما فردی پیچیده است. منطقی است که شما تنها علاقه او نیستید. از سرگرمی‌هایی که ساعت‌ها صرف آن‌ها می‌کند تا دوستانی که با آنها بیرون می‌رود و اهداف شغلی که برای رسیدن به آن تلاش می‌کند، طرف مقابل تان همیشه برای شما وقت نخواهد داشت و این اشکالی ندارد.

چیزی که اشکالی دارد این است که رابطه در پشت قرار می گیرد که دیگر اهمیتی نمی دهد که شما حتی آنجا باشید.

چیزی که اشکالی دارد این است که شما به انتهای لیست اولویت او رها می شوید .

وقتی در اطراف شما است، همیشه با تلفن خود مشغول  است.

وقتی به او نیاز دارید باعث می شود احساس کنید که او را آزار می دهید.

اینطور نیست که دیگر مرکز جهان او نیستید. این است که دیگر به اندازه یک ستاره مهم نیستید.

شما را بدیهی می دانند

نقطه اوج تمام نکات ذکر شده در بالا این است که شریکی که مخفیانه بر این رابطه می نشیند، اساساً شما را بدیهی می داند .

دیگر قدر شما را نمی داند و به همان اندازه شما را گرامی نمی دارد. ارزش شما را نمی شناسد.

از شما انتظار دارد که در حاشیه زندگی باشید، از کناری نظاره گر باشید و صبورانه منتظر باشید تا زمانی که تصمیم گرفت به شما توجه کند، در دسترس قرار بگیرید.

با این حال سخت است که او را با همان شدت قبلی دوست داشته باشید زیرا او دیگر چنین احساسی ندارند.

اما اگر یک چیز باشد که می خواهم به خاطر بسپارید، این است که شما آنقدر پر از عشق هستید که شاید مال هیچکس نیستید.

و اگر شریک زندگی شما به این رابطه پایان داده باشد، افراد زیادی هستند که دوست دارند نشان دهند چقدر لیاقت عشق را دارید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان