3 عادت ناجور روزانه که 90 درصد انرژی مان را به باد می دهد

خط سلامت: برخی از عادت های مخرب شما را از رسیدن به اهداف تان باز می دارند. با آگاهی از این عادات، می توانید شروع به غلبه بر آنها و ایجاد یک زندگی موفق و پرمعنی تر کنید.

3 عادت ناجور روزانه که 90 درصد انرژی مان را به باد می دهد

عادت‌های مخرب به روش‌های مختلفی مانع از موفقیت انسان می شوند. برای مثال تنبلی، به تعویق انداختن کارها و بی‌نظمی می‌توانند زمان و انرژی ارزشمندی را که می‌توان صرف کار بر روی اهدافمان کرد، تلف کنند.

به گزارش خط سلامت عادت‌هایی مانند نگرانی، افکار منفی و کمال‌گرایی می‌توانند منجر به استرس و اضطراب شوند که می‌توانند تمرکز و توانایی ما را برای رسیدن به اهدافمان مختل کنند.

3 عادت مخرب که مانع از رسیدن به اهداف می شوند

در این مقاله، سه عادت رایج که می‌توانند مانع از رسیدن شما به اهدافتان شوند، مورد بحث قرار می‌گیرد:

تلاش برای غلبه بر محیطی ناسالم و غیر حمایتی

هیچ اهمیتی ندارد که چقدر سخت تلاش می‌کنید یا چقدر اراده دارید، اگر خود را در محیطی قرار دهید که با اهدافتان مغایرت داشته باشد، در نهایت تسلیم آن محیط خواهید شد.

راه حل: به جای تلاش برای پیشرفت در محیطی ناسالم، روی ایجاد یا یافتن محیطی حمایتی که شما را به سمت اهدافتان سوق دهد، تمرکز کنید. این می تواند به معنای تعیین مرزهای واضح، تعهد به اهدافتان و سپس تغییر محیطتان برای مطابقت با آن تعهد باشد.

به عنوان مثال، اگر می خواهید وزن کم کنید، گذراندن زمان بیشتر با افرادی که غذای سالم می خورند و به طور منظم ورزش می کنند، می تواند مفید باشد. یا اگر می خواهید یک کمدین حرفه ای شوید، می توانید با کمدین های حرفه ای دیگر معاشرت کنید، در برنامه های محلی اجرا کنید و محیط خود را به گونه ای تنظیم کنید که از اهدافتان پشتیبانی کند.

تلاش برای رسیدن به چیزی که دیگران آن را موفقیت می دانند

مهم است که تعریف خود را از موفقیت تعیین کنید، نه اینکه اجازه دهید دیگران آن را برای شما تعریف کنند. آنچه برای یک نفر موفقیت محسوب می شود ممکن است برای شما متفاوت باشد.

راه حل: از تعاریف دیگران از موفقیت دست بردارید و به آنچه واقعاً برایتان مهم است توجه کنید. از خود بپرسید که چه چیزی شما را شاد و راضی می کند و اهدافتان را بر اساس آن تعیین کنید. به یاد داشته باشید که موفقیت یک سفر است و نه یک مقصد.

انتظار برای یافتن انگیزه در جایی خارج از خود

شور و شوق چیزی نیست که شما آن را پیدا کنید، بلکه چیزی است که شما آن را ایجاد می کنید. با انجام اقدام و تلاش، می توانید شور و اشتیاق را در کارهای خود پیدا کنید.

راه حل: منتظر نمانید تا شور و اشتیاق به سراغتان بیاید. در عوض، با شور و اشتیاق به کارهایتان بپردازید، حتی اگر در ابتدا آن را احساس نکنید. با گذشت زمان، اشتیاق شما به طور طبیعی رشد خواهد کرد.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان